تاریخ انتشار: 1396/04/24 15:03
کد خبر: 195885

به گرفتن میزبانی فوتسال امیدواریم/ کفپوش سالن تبریز باید عوض شود

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: در صورت برطرف کردن چند ایراد جزئی، امیدوار به گرفتن میزبانی مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا هستیم.
به گرفتن میزبانی فوتسال امیدواریم/ کفپوش سالن تبریز باید عوض شود

به گزارش فرتاک ورزشی،درباره سفرش به تبریز و ارزیابی اولیه امکانات این شهر برای گرفتن میزبانی مرحله مقدماتی فوتسال جام ملتهای آسیا، گفت: ما سالن پورشریفی تبریز را برای این رقابتها مدنظر داریم. خوشبختانه این سالن تمام امکاناتی که به عنوان استاندارد AFC مطرح شده است را دارد. قرار است روز دوشنبه هفته آینده هم نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران بیاید و بازدیدی از تبریز داشته باشد.

وی افزود: البته این سالن ایرادات جزئی هم دارد که باید برطرف شود. مثلا دروازه ها و تور دروازه باید تغییر کند. همچنین خط کشی مجددی انجام شود. علاوه بر اینها، کفپوش سالن هم جوابگو نیست و باید این کفپوش تغییر کند. سایر امکانات از جمله ۴ رختکن، جایگاه ویژه، جایگاه رسانه، اتاق پزشکی و غیره در سطح استاندارد است.

رئیس کمیته فنی و توسعه درباره انصراف تیم هایی مثل استرالیا، فیلیپین و تیمور شرقی از مرحله مقدماتی گفت: به هر حال این تیم ها انصراف داده اند و هنوز دلیل این انصرافها مشخص نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4meo8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سفر نماینده AFC به ایران برای بررسی امکانات میزبانی فوتسال ایران