تاریخ انتشار: 1396/06/24 10:48
کد خبر: 183043

کولاکوویچ: برزیل در دفاع فوق العاده بود/ می‌توانستیم بهتر باشیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران در مسابقه با برزیل انرژی لازم برای شکست این تیم را نداشتند.
کولاکوویچ: برزیل در دفاع فوق العاده بود/ می‌توانستیم بهتر باشیم

 ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار ایران و برزیل در مسابقات جام قهرمانان بزرگ اظهار داشت: اول از همه باید به تیم برزیل و کادر فنی این تیم تبریک بگویم که پیروز این بازی شدند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بازیکنان ایران در بازی امروز و در اواسط ست‌های دوم و سوم انرژی کم آوردند. روند بازی می‌توانست بهتر از این پیش رود، اما برزیل در نیمه دوم ست دوم و سوم در دفاع باور نکردنی بودند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: برزیل در ضد حمله هم خیلی خوب کار کرد. امروز فرصت داشتیم در ست سوم بهتر بازی رو پیش ببریم، اما از زمان استراحت فنی دوم به بعد، برزیل در دفاع عالی ظاهر شد و به خوبی از فرصت‌هایی که ایران در توپ‌های با ارتفاع بالا برای این تیم ایجاد می‌کرد، استفاده برد.

کولاکوویچ تاکید کرد: به هر حال انرژی لازم برای برد در این بازی را نداشتیم. شاید خیلی انرژی در دو بازی نخست (ایتالیا و آمریکا) از دست دادیم و برزیلی‌ها هم به خوبی و با توانایی‌های بی‌نظیرشان، ایران را تحت فشار قرار دادند.

تیم ملی والیبال ایران فردا (شنبه) در چهارمین روز رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ جهان از ساعت 14:45 به مصاف ژاپن می‌رود. شاگردان کولاکوویچ امروز 3 بر صفر مغلوب برزیل شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9dyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی بی‌سابقه در والیبال ایران!