تاریخ انتشار: 1396/07/01 21:56
کد خبر: 181426

چهار روز دیگر تعداد تیمهای حاضر در لیگ ها بسکتبال کشور نهایی می شوند؟!

لیگ برتر بسکتبال ایران در فصل ۹۶-۹۷ از بیستم مهرماه ولیگ دسته اول از بیست ویکم مهرماه، استارت می خورد.
چهار روز دیگر تعداد تیمهای حاضر در لیگ ها بسکتبال کشور نهایی می شوند؟!

 چند هفته پیش بود که فدراسیون از تیم های علاقه مند به شرکت در لیگ برتر بسکتبال دعوت کرد. نمایندگان ۸ تیم در جلسه با مسئولان فدراسیون شرکت کردند؛ اما برخی از آنها بلافاصله بعد از جلسه از عدم تمایل خود برای حضور در این رقابت ها به دلایل مختلف اعلام کردند،جلسات لیگ های دسته اول و دوم هم برگزار شد وتیمهای علاقه مند حضور خود را اعلام کردند.

دانشگاه آزاد یکی از تیم هایی بود که با وجود سرمایه گذاری در سال های اخیر با توجه به تغییرات مدیریتی هنوز تکلیفش مشخص نیست. البته بازگشت مهرام بعد از ۲ سال دوری از این رقابت ها می تواند خبر خوبی  باشد. 

برهمین اساس فدراسیون بسکتبال 5مهر را آخرین روز ارسال مدارک و فیش واریز اعلام کرده است ،محمود مشحون ریس فدراسیون بسکتبال دراین رابطه خاطرنشان کرد:تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهم داد تیمهایی که تا تاریخ مقرر فیش واریز و یا مدارک خود را ارسال نکنند درمسابقات شرکت کنندوباید در تاریخ مقرر مدارک و فیش واریزی ارسال شود.

با توجه به صحبتهای انجام شده، روز چهارشنبه پنجم مهرماه آخرین روز ارسال مدارک و فیش واریزی از سوی فدراسیون بسکتبال برای تیمهای شرکت کننده درمسابقات لیگ برتر،لیگ دسته اول ،لیگ دسته دوم اعلام شده است،برهمین اساس باید دید تا روز چهاردیگر چندتیم در لیگ های کشوری اعلام آمادگی می کنند.

اما برخی تیمها این صحبتها را جدی نگرفته اند و براین باورند که می شود بعداز تاریخ اعلام شده هم درلیگ ها شرکت کرد،وهنوز هیچ فعالیتی از خود نشان نداده اند.

با توجه به صحبتهای ریس  فدراسیون بسکتبال که اعلام کردند، تحت هیچ شرایطی بعد از تاریخ اعلام شده  هیچ تیمی اجازه ورود ندارد،باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

انتشار دهنده:مهدی چاروسائی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pdr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم  بسکتبال دانشگاه پیام نورایران فرانسه را به زانو درآورد