تاریخ انتشار: 1397/03/19 14:15
کد خبر: 144752

شجاعی: امیدوارم بتوانیم با کسب امتیاز در دیدار با مراکش دل مردم را شاد کنیم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان مدعی شد این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.
شجاعی: امیدوارم بتوانیم با کسب امتیاز در دیدار با مراکش دل مردم را شاد کنیم

مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه در آستانه سومین حضورش در جام جهانی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان قرار دارد، اظهار داشت: این موضوع مسئولیت من را بیشتر می‌کند و اینکه من رکورد بزنم یا نه اصلاً اهمیت ندارد. برای من افتخار است که پیراهن تیم ملی را می‌پوشم. 

وی در ادامه افزود: قبل از اینکه من بخواهم رکورد بزنم ما رکوردهای دیگری هم داشتیم؛ رکورد بیشترین بازی ملی، بیشترین گل‌زده ملی در جهان، آقای گل جهان و ... . این رکوردها زده شده است و فکر می‌کنم در کنار اینکه من  سه دوره حضور در جام جهانی داشته باشم چندان رکوردی به حساب نمی‌آید، اما من افتخار می‌کنم  به حضور در تیم ملی و در جام جهانی و باید بگویم که امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم و شرایط خوبی را همراه دیگر بازیکنان رقم بزنیم. 

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم در بازی اول امتیاز کسب و مردم را خوشحال کنیم و یک کار بزرگ انجام دهیم. باور کنید این شعار نیست، اما ما به خاطر همین مردم است که در سرما و گرما از ما حمایت کردند. نمی‌خواهم منتی بگذارم، آنها منت می‌گذارند و به تمرینات تیم ملی می‌آیند و ما هم وظیفه داریم که برای آنها، خانواده و ملت ایران تلاش کنیم و همان‌طور که کی‌روش می‌گوید هر بازی که پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کنیم سعی کنیم آن را در جایگاه بهتری قرار دهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد لغو چند دیدار تدارکاتی تیم ملی در فاصله چند روز مانده به شروع جام جهانی 2018 روسیه گفت: این اتفاقات در فوتبال روز دنیا استاندارد نیست. واقعاً اتفاقات جالبی نبود. بازی‌هایی که برنامه آنها مشخص شده، باید انجام شود. اما چاره‌ای نیست و به نظرم این موضوع به ما کمک کرد و فهمیدیم که به جز خودمان کسی نمی‌تواند به ما کمک کند. این اتفاقات جالب نبود، اما به ما کمک کرد و باید تلاش‌مان را چند برابر کنیم و اتحادمان را بیشتر تا بازی‌ها را با قدرت شروع کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398mbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیوستن طارمی به تیم های اروپایی کاری سخت و تقریبا نشدنی