تاریخ انتشار: 1397/03/20 13:42
کد خبر: 144620

مراکش هم به روسیه رسید

حریف تیم ملی کشورمان در اولین بازی جام جهانی، به روسیه وارد شده و به محل اقامت‌شان دروورونژ رفته‌اند.
مراکش هم به روسیه رسید

مراکشی‌ها تنها تیمی هستند که در وورونژ اقامت خواهند داشت. مراکشی‌ها در هتل ماریوت اقامت کرده و در استادیوم معروف به مرغ دریایی تمرین خواهند کرد. مراکشی‌ها در روز پرواز به روسیه آخرین بازی دوستانه‌ی خود را  برگزار کرده و موفق شدند استونی را 3-1 شکست دهند. اولین تمرین عمومی آنها با حضور تماشاچی روز سیزدهم ژوئن برگزار خواهد شد.

مراکش در گروه B جام جهانی حضور داشته و با ایران ( پانزدهم ژوئن در کازان)، پرتغال ( بیست ژوئن در استادیوم لوژنیکی مسکو ) و اسپانیا ( بیست و پنجم ژوئن در کالینینگراد ) بازی خواهد کرد. فوتبالیست‌های مراکشی بعد از 20 سال دوری، حضور در جام جهانی را تجربه می‌کنند. بهترین نتیجه‌ی تاریخ این تیم، صعود به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی در جام جهانی 86 مکزیک بوده است. مراکشی‌ها یک بار هم در جام ملتهای آفریقا به قهرمانی رسیده‌اند ( 1976 ).

دررقابتهای انتخابی قاره‌ی آفریقا، مراکش در دور مقدماتی گینه‌ی استوایی را در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه‌ی 2-1 شکست داده و در دور بعدی، در گروهی که ساحل‌عاج، گابن و مالی در آن حضور دارند مقام اول را بدست می‌آورد. مراکشی‌ها در این گروه سه پیروزی و سه تساوی بدست آورده، در شش بازی خود حتی یک گل دریافت نکرده و یازده گل به ثمر می‌رسانند. در آخرین رده‌بندی جهانی فیفا که روز پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته منتشر شد، مراکش تیم چهل و یکم دنیا است.

پیش از مراکش، تیمهای پاناما، عربستان سعودی، ایسلند، تونس و آرژانتین و همچنین سه رقیب مراکشی‌ها در مرحله‌ی گروهی جام جهانی، ایران، اسپانیا و پرتغال، به روسیه وارد شده بودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmnov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران در انتظار تماشای پلن B تیم ملی در جام جهانی