تاریخ انتشار: 1397/03/22 13:09
کد خبر: 144349

داوید دخیا: کریستیانو رونالدو را به خوبی آنالیز کرده ایم

دروازه‌بان اسپانیا در حال آماده سازی خود برای شرکت در اولین بازی جام جهانی مقابل تیم ملی فوتبال پرتغال و به خصوص ستاره آنها کریستیانو رونالدو است.
داوید دخیا:  کریستیانو رونالدو را به خوبی آنالیز کرده ایم

داوید دخیا به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته و مدعی شده برای مقابله با او آماده است.

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال منچستریونایتد روز جمعه و در بازی ابتدایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف تیم ملی پرتغال و کریستیانو رونالدو می رود.

مشخص است که رونالدو بیشترین تهدید برای دخیا محسوب می شود. دارنده ۵ عنوان توپ طلا این فصل برای رئال مادرید ۴۴ گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

دخیا در مصاحبه با مارکا گفت: اولین بازی همیشه مهم است، خصوصا اگر مقابل تیمی به سختی و پیچیدگی پرتغال باشد. باید مانند بازی در دور انتخابی به این بازی نگاه کنیم و فقط کارمان را درست انجام دهیم. کریستیانو رونالدو را به خوبی آنالیز کردیم و همه می دانند که او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او همچنین یک تیم فوق العاده پشت سر خود دارد، آنها قهرمانان اروپا هستند و باید منتظر بازی سختی باشیم.

دخیا در حالی وارد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می شود که در پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تونس گل نخورد؛ هر چند در اشتباهی که منجر به تساوی یک به یک مقابل سوئیس شد مورد انتقاد قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3655vz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد جدید کریستیانو رونالدو