تاریخ انتشار: 1397/03/26 12:09
کد خبر: 143661

مسی: این جام جهانی تعیین کننده حضورم در قطر است

کاپیتان تیم ملی آرژانتین می‌گوید عملکرد و نتایجی که این تیم در جام بیست‌و‌یکم خواهد گرفت، تعیین می‌کند که آیا او در جام جهانی بعدی هم حضور خواهد داشت یا نه.
مسی: این جام جهانی تعیین کننده حضورم در قطر است

لیونل مسی اعتراف کرد عملکرد آرژانتین در جام جهانی تعین کننده آن است که او 4 سال دیگر هم رغبتی برای پوشیدن پیراهن این تیم در جام جهانی خواهد داشت یا نه. مهاجم بارسلونا که از تمام دوران بازیگری‌اش در رده ملی چیزی جز سرخوردگی و یأس از دست دادن جام‌ نداشته، الان 30 ساله است و به این ترتیب این شانس را دارد که در جام جهانی بعدی هم بازی کند.

مسی که همیشه با دیه‌گو مارادونا، اسطوره تیم ملی آرژانتین که قهرمان جام جهانی 1986 شد، مقایسه می‌شود، همواره از سوی مردم کشورش برای رساندن آلبی‌سلسته به یک عنوان قهرمانی بزرگ تحت فشار قرار داشته تا جایی که حتی یک بار به خاطر شنیدن انتقادات بی‌رحمانه و غیرمنصفانه رسانه‌های کشورش اعلام بازنشستگی کرد اما بعدها با وساطت مسئولان آرژانتین به تیم ملی برگشت.

مسی گفت: از من می‌پرسند که آیا این آخرین جام جهانی‌ام خواهد بود یا نه. من نمی‌دانم. من الان به این موضوع فکر نمی‌کنم. تصور می‌کنم که همه چیز به این بستگی خواهد داشت که ما این یک ماه در جام جهانی چه عملکردی داشته باشیم و چطور این تورنمنت را به پایان برسانیم. ما در تیم‌مان بازیکنان خوبی داریم و در همه باز‌ی‌ها خواهیم جنگید.

مسی که تیمش امروز (شنبه) اولین بازی خود را در جام جهانی مقابل ایسلند انجام می‌دهد، گفت: من منتظر این بازی هستم و برای آن آماده شده‌ام. در چند هفته اخیر تمرینات خوبی داشته‌ایم.

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا با اشاره به باخت تیم ملی آرژانتین مقابل آلمان در جام جهانی دوره قبلی، تأکید کرد: ما از آن جام جهانی قبلی یاد گرفتیم که باید بازی به بازی پیش برویم و حالا با چنین ذهنیتی کارمان را شروع کرده‌ایم. در آن بازی مقابل آلمان تا بردن بازی فاصله زیادی نداشتیم و من فکر می‌کنم که حق‌مان بود بازی را ببریم. خیلی سخت است که به بردن بازی نزدیک باشی و نتوانی آن را ببری.

مسی و یارانش امروز (شنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف ایسلند می‌روند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzjjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس آرژانتین در جام جهانی از نظر مسی