تاریخ انتشار: 1397/03/26 12:28
کد خبر: 143659

هافبک ایسلند: چند بازیکن ما امروز باید از اول تا آخر بازی دنبال مسی بدوند

در آستانه‌ی اولین بازی آرژانتین در جام جهانی روسیه، امید اول گلزنی ایسلند از امیدوار بودن تیم خود به این بازی می‌گوید.
هافبک ایسلند: چند بازیکن ما امروز باید از اول تا آخر بازی دنبال مسی بدوند

یوهان برگ گودموندسون در نمایشی از امید و اعتماد به نفس اعلام کرد به نظر او ایسلند می‌تواند از ضعف‌های دفاعی آرژانتین استفاده کند.

البته ایسلندی‌ها می‌دانند که به میدان رفتن در اولین بازی جام، مقابل تیمی که مسی و یاران پرفروغش را در ترکیب دارد، بسیار دشوار و به عبارت صحیح‌تر یک بدبیاری است. اما مشخص است ایسلندی‌ها قصد ندارند خود را از پیش باخته بدانند و چند ساعت قبل از شروع بازی دم از امید و روحیه‌ی سلحشوری می‌زنند.

گودموندسون البته پر بیراه هم نمی‌گوید. با وجود ترافیک استعدادهای تهاجمی در ترکیب آرژانتین، این تیم از نظر دفاعی کاملاً مجهز نیست و بازیکن گوش باشگاه برنلی می‌گوید به استفاده از این ضعف یاران سمپائولی چشم دوخته.

موضوع دیگری که به اعتماد به نفس ایسلندی‌ها دامن می‌زند، نتیجه‌ی اولین بازی‌شان در رقابتهای یورو2016 است. آنها در آن بازی مقابل کریستیانو رونالدو و پرتغال، شگفتی‌آفرین ظاهر شدند و بخت بزرگ قهرمانی را 1-1 متوقف کردند.

گودموندسون می‌گوید " قبل از مراسم قرعه‌کشی جام جهانی دلم می‌خواست یا با برزیل یا با آرژانتین همگروه شویم. آخر سر هم یکی از آنها نصیبم شد. ما در اولین بازی جام ملتها با رونالدو بازی کردیم و نگذاشتیم سر و صدای چندانی از او بلند شود. این بار هم باید با مسی همین کار را بکنیم. البته احتمالاً چند بازیکن ما باید از اول تا آخر بازی دنبال مسی بدوند. می‌دانیم که باید بیشتر زمان بازی را دفاع کنیم. شکی نیست که مسی یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و می‌تواند نتیجه‌ی هر بازی‌ای را تغییر دهد. ولی ما فقط باید خوب دفاع کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید. وقتی هم توپی نصیب‌مان شد باید برای گل زدن، از فرصت‌های کمی که پیش می‌آید نهایت استفاده را ببریم. آرژانتینی‌ها از نظر تهاجمی بهترین تیم تورنمنت هستند. نمی‌خواهم بگویم آنها در دفاع مشکل دارند ولی واقعیت این است که چند نفر از مدافعین‌شان بازیکنان چندان دندان‌گیری نیستند و نمی‌توان با مهاجمین آرژانتینی مقایسه‌شان کرد. امیدوارم بتوانیم از این به نفع خودمان استفاده کنیم. بله، خوب می‌دانیم آنها تیم بزرگی هستند و در وهله‌ی اول باید کنترل‌شان کنیم و نگذاریم بر بازی سوار شوند ".

ایسلند جام جهانی را در گروه دشواری آغاز می‌کند که علاوه بر یاران مسی، تیمهای قدرتمند کرواسی و نیجریه هم در آن حضور دارند. گودموندسون درباره‌ی کرواسی که ایسلند در سالهای اخیر چهار بار به مصافش رفته می‌گوید " وقتی نتایج قرعه‌کشی را دیدم گفتم نه، دوباره کرواسی ! البته ما آخرین بار شکست‌شان دادیم و به همین خاطر برای بازی با آنها اعتماد به نفس بالایی داریم. نیجریه هم در گروه ما است. آنها مسلماً قوی‌ترین تیم سید چهار بودند. خلاصه اینکه گروه سختی داریم. ولی کیست که از جام جهانی انتظار ساده بودن داشته باشد ".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkyya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی اسپانیا 3 - 3 پرتغال (جام جهانی 2018 روسیه) + فیلم