تاریخ انتشار: 1397/03/28 17:56
کد خبر: 143212

سوئد 1 - کره جنوبی 0 / پیروزی سخت سوئد با کمک تکنولوژی VAR

تیم فوتبال کره جنوبی در اولین دیدار خود در جام جهانی روسیه مقابل سوئد شکست خورد.
سوئد 1 - کره جنوبی 0 / پیروزی سخت سوئد با کمک تکنولوژی VAR

در ادامه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و از گروه F، تیم های کره جنوبی و سوئد از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه «نیژنی» به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سوئد تمام شد.

آندریاس گرانکوئیست (۶۵ - پنالتی) برای سوئد گلزنی کرد.

تیم سوئد که در غیاب زلاتان ابراهیموویچ به جام جهانی پای گذاشته است، در نیمه اول بر بازی حاکم بود و بارها دروازه کره جنوبی را تحت فشار گذاشت. در بهترین موقعیت، سوئد می توانست در دقیقه ۲۰ دروازه حریفش را باز کند ولی واکنش دروازه بان کره جنوبی مانع پیش افتادن سوئد شد. در دقایق تلف شده هم تیم سوئد می توانست با یک ضربه سر گلزنی کند که این توپ به کرنر رفت. هرچند بازیکنان کره هم روی ضد حملات برنامه داشتند ولی در این نیمه راه به جایی نبردند تا ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی با تساوی بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم، سوئد که به ارسالهای بلند متکی شد و به حملاتش روی دروازه کره جنوبی ادامه داد. در دقیقه ۶۳ یکی از بازیکنان کره جنوبی در محوطه جریمه خود بازیکن سوئد را نقش بر زمین کرد ولی داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و رای به ادامه بازی داد. با این حال، لحظاتی بعد این صحنه توسط کمک داوران ویدئویی بازبینی شد و داور به نفع سوئد یک ضربه پنالتی گرفت. گرانکوئیست هم توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند و زمینه ساز برد سوئد شود.

بعد از این گل، کره جنوبی تعویض هایی را برای جبران نتیجه انجام داد ولی خط دفاعی مستحکم سوئد اجازه خودنمایی به مهاجمان کره نداد تا این تیم آسیایی هم بعد از عربستان و استرالیا، در نخستین بازی خود در جام جهانی روسیه شکست بخورد.

در دیگر بازی این گروه، روز گذشته آلمان با یک گل مغلوب مکزیک شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lp8xr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حضور جاسوس در تمرین کره جنوبی دردسرساز شد!