تاریخ انتشار: 1397/03/31 12:56
کد خبر: 142670

جرارد پیکه دروازه پیشرفت را به سوی فوتبال ایران گشود!

جرارد پیکه دروازه پیشرفت را به سوی فوتبال ایران گشود!

شاید فی نفسه در بین فوتبال دوستان ایرانی و دیگر کشور ها،لائی زدن یا دیدن جذاب و حقیقتا نماد چیرگی خویشتن و حقارت حریف باشد و این حسی است که درست یا غلط حتی با گل زدن نیز در ذهن تداعی نمی شود!

بی معطلی حال به این بنگرید که در صرف فعل لائی!فاعل وحید امیری خود مان باشد و مفعول جرارد پیکه مشهور!شاید رنجی که در آن صحنه بر شکیرا بانو گذشت،به میزان شوری بود که در دل ایرانی ها متبلور شد!

با مرور نمایش تیم ملی در ذهن بی معطلی می توان به این نتیجه رسید،اعتماد به نفسی که در میان بازیکنان و هواداران با آفساید خواندن گل زیبای مان ایجاد شده و منجر به بروز قیافه حق به جانب مان گردید،شاید با تساوی و حتی کسب یک امتیاز نیز به دست نمی آمد!

بی انصاف ترین منتقدان تاکتیک دفاعی ایران و هواداران فوتبال مالکانه اسپانیا نیز پس از تماشای این دیدار،به تلاش ایران در فاز هجومی و برای جبران گلِ مفت خورده مان،معترف شده و این یعنی آغازی بر پایانِ بی مهری هائی که مع الاسف سال هاست در حق کی روش و تیم ملی جریان دارد!

تاریخ هرگز اندوه بی پایان فوتبال ایران از شکست در برابر قهرمان جهان و اروپا را از یاد نخواهد برد و شاید پیکه را بتوان زین پس دروازه ورود کشور ایران به جمع کشورهای دارای فوتبال مدرن و روز جهان برشمرد!

نویسنده: میلاد فاندر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymgrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار دل بوسکه به اسپانیا: مواظب ایران و کی روش باشید