تاریخ انتشار: 1397/04/02 18:09
کد خبر: 142273

واکنش جنجالی مارادونا به عملکرد ضعیف آرژانتین!

دیگو مارادونا بعد از نتایج ضعیف آرژانتین در جام جهانی عملکرد سمپائولی را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور چیزی از فوتبال نمی‌دانند.
واکنش جنجالی مارادونا به عملکرد ضعیف آرژانتین!

تیم ملی آرژانتین در دومین مسابقه خود در جام جهانی به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و در نهایت با نتیجه سنگین 3-0 مقابل حریف اروپایی خود شکست خورد تا تنها با یک امتیاز در رده آخر گروه D قرار گیرد.

حال دیگو مارادونا، فوق ستاره و سرمربی سابق این تیم عملکرد سمپائولی را به شدت مورد انتقاد قرار داده و این مربی را متهم کرده است. مارادونا می‌‌گوید: مردم گمان می‌کردند سمپائولی مشکلات آرژانتین را با کامپیوتر یا 14 دستیار حل می‌کند که چنین نشد.

ولی حقیقت این است که آرژانتین نمی‌داند چه کاری انجام می‌دهد. آن‌ها نه در دفاع و نه در حمله برنامه‌ای ندارند. در دیدار پنجشنبه تیم آرژانتین هیچ دفاع خوبی انجام نشد و مالکیت توپ را در اختیار نداشت.

وی در ادامه اظهارات جنجالی را مطرح نمود و بیان کرد: فدراسیون فوتبال آرژانتین توسط افرادی اداره می‌شود که هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند و برنامه‌ریزی انجام نداده و تیم را رها کرده‌اند.

مارادونا که قهرمانی در جام جهانی 1986 را همراه با آرژانتین تجربه کرده در خصوص انتقادات وارده به مسی تصریح کرد: در روزهای که هرکسی از مسی انتقاد می‌کند باید بگویم که او همان طوری بازی کرده است که انتظار می‌رفت. به نظرم مشکل هم‌ تیمی‌های او هستند و نباید تمام تقصیرات را بر گردن مسی انداخت.

تیم ملی آرژانتین در بازی آخر خود به دیدار نیجریه می‌رود و برای صعود احتیاج به کسب برد پرگل برابر حریف آفریقایی خود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3658qe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رونالدو علت اصلی افزایش فشار بر روی لیونل مسی!