تاریخ انتشار: 1397/04/03 01:56
کد خبر: 142185

بازی کلیدی انگلیس در شب جدال برنده‌ها/ کلمبیا و لهستان در مُحاق + برنامه روز یازدهم

یازدهمین روز از مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری سه دیدار از گروه‌ها G و H پیگیری خواهد شد.
 بازی کلیدی انگلیس در شب جدال برنده‌ها/ کلمبیا و لهستان در مُحاق + برنامه روز یازدهم

یازدهمین روز از مسابقات جام‌جهانی 2018 روسیه فردا (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار از گروه‌های G و H پیگیری خواهد شد تا پرونده دور دوم مسابقات نیز بسته شود. تیم‌های انگلیس و پاناما از ساعت 16:30 نخستین‌ دیدار فردا را در ورزشگاه نیژنی نووگورود  برگزار خواهند کرد. انگلیسی‌ها که قصد دارند به عنوان تیم نخست از این گروه صعود کنند با تمام توان مقابل پاناما حاضر خواهند شد تا ضمن برتری، تفاضل گل خود را نیز بهبود بخشند و از بلژیک، رقیب اصلی خود عقب نمانند. در طرف مقابل پاناما اگر قصد صعود از این گروه را دارد باید عملکرد بهتری از دیدار نخست مقابل بلژیک داشته باشد و برابر سه‌شیرها تنها به پیروزی فکر کند.

پیروزی انگلیس مقابل پاناما سرنوشت تیم‌های صعود کننده گروه G  را قبل از برگزاری دیدارهای دور سوم مشخص خواهد کرد و پاناما را نیز مانند تونس از دور رقابت‌ها حذف خواهد کرد. گرت ساوت‌گیت در دیدارمقابل پاناما دله آلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما امیدوار است هری کین با تداوم عملکرد خوبش مقابل تونس نقش اصلی را در هدایت و کامیابی انگلیس‌ها ایفا کند.

در دیدار دوم و از ساعت 19:30، ژاپن و سنگال تیم‌های پیروز روز نخست گروه  H  در ورزشگاه اکاترینبورگ آرنا به مصاف هم خواهند رفت. ژاپنی‌ها که شروعی بسیار خوب در روسیه داشتند و مقابل کلمبیا یکی از مدعیان اصلی این گروه برتری شیرینی را کسب کرد با روحیه مضاعف به مصاف سنگال خواهد رفت. چشم بادامی‌ها به خوبی می‌دانند کسب امتیاز مقابل سنگال شانس این تیم را برای صعود از این گروه افزایش خواهد داد.

در طرف مقابل سنگال که دومین جام‌جهانی خود را نیز با برتری مقابل لهستان آغاز کرد با هدایت آلیو سیسه مانند جام‌جهانی 2002 اهداف بزرگی را در سر دارد. سیسه که از جام‌جهانی ژاپن و کره‌جنوبی به عنوان بازیکن خاطرات بسیار خوبی را در ذهن دارد، امیدوار است با ستاره‌های همچون سادیو مانه، امبایه نیانگ و کولیدو کالیبالی خاطرات زیباتری از جام‌جهانی 2002 را برای مردم کشورش به ارمغان بیاورد.

در آخرین دیدار دور دوم جام‌جهانی نیز تیم‌های لهستان و کلمبیا از ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان آرنا با یکدیگر پیکار خواهند کرد. شاگردان خوسه پکرمن در تیم ملی کلمبیا که جام جهانی 20018 را با شوک اخراج دقایق ابتدایی سانچس مقابل ژاپن آغاز کردند و سه امتیاز حیاتی را از دست دادند، به خوبی می‌دانند دیگر فرصت هیچ اشتباهی را نخواهند داشت.

کلمبیا که در جام‌جهانی گذشته با حضور در جمع 8 تیم پایانی یکی از تیم‌های خوب مسابقات برزیل بود به هیچ عنوان قصد ندارد تا وداع زودهنگامی با روسیه داشته باشد. خامس رودریگس ستاره تیم کلمبیا که دیدار ابتدایی از روی نیمکت آغاز کرد امیدوار است با حضور در ترکیب اصلی مانند جام‌جهانی گذشته نقش اصلی را در فرماندهی کلمبیایی‌ها ایفا کند. از طرف مقابل کلمبیا برای صعود از این گروه به عملکرد بهتری از سوی کوادرادو و فالکائو نیز نیاز دارد و دیدار مقابل لهستان آخرین فرصت برای آنها خواهد بود.

شاید شکست لهستان مقابل سنگال برای علاقمندان فوتبال با توجه به حضور رابرت لواندوفسکی در خط حمله لهستانی‌ها یکی از شگفتی‌های دور نخست مسابقات بود. لهستان که پس از دو دوره غیبت در جام‌جهانی حضور پیدا کرده است باید از دیدار با کلمبیا به خوبی استفاده کند تا با مسابقات روسیه وداعی زودهنگام نداشته باشد. قطعا تیم فعلی لهستان یکی از بهترین تیم‌های سالیان اخیر این کشور است و جام‌جهانی روسیه نیز ایستگاه پایانی برای ستاره‌هایی همچون لواندوفسکی، شزنی، بلژیکوفسکی و کرچوویاک خواهد بود. این بازیکنان به خوبی می‌دانند باید از آخرین فرصت حضور در جام‌جهانی با توجه به شرایط سنی خود استفاده کنند تا در آینده حسرت مسابقات روسیه نخورند.

برنامه بازی‌های امروز (یکشنبه) به شرح زیر است:

* انگلیس - پاناما، گروه G، ساعت 16:30 به وقت تهران، ورزشگاه نیژنی نووگورود

* ژاپن - سنگال، گروه H، ساعت 19:30 به وقت تهران، ورزشگاه اکاترینبورگ

*لهستان - کلمبیا، گروه H، ساعت 22:30 به وقت تهران، ورزشگاه کازان

در روز دهم این رقابت‌ها ابتدا بلژیک با نتیجه 5 بر 2 از سد تونس گذشت، سپس مکزیک مقابل کره‌جنوبی به برتری 2 بر یک رسید  و در آخرین بازی هم آلمان با گل دقایق پایانی تونی کروس 2 بر یک سوئد را شکست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzxgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاکمیت آماری ژرمن‌ها در شب پیروزی مقابل سوئد