تاریخ انتشار: 1397/04/03 19:15
کد خبر: 142070

ماسکرانو: مسی هم انسان است و تشنه جبران

فضای این روزهای اردوی آرژانتین پر از شایعه و خبرهای ضد و نقیض است.
ماسکرانو: مسی هم انسان است و تشنه جبران

 فضای این روزهای اردوی آرژانتین پر از شایعه و خبرهای ضد و نقیض است.

گفته می شود که پس از شکست 3-0 برابر کرواسی، ماسکرانو و پاوون در رختکن درگیری فیزیکی پیدا کرده اند و همچنین کاپیتان ها در جلسه ای با رئیس فدراسیون، خواستار اخراج سامپائولی شده اند.

خاویر ماسکرانو در نشست خبری امروز خود و در واکنش به این شایعات گفت:« این اخباری که می شنوید، صحت ندارند. رابطه ما با سامپائولی کاملا نرمال است ولی اگر موردی احساس کنیم با وی صحبت خواهیم کرد اگر این کار را نکنیم به تیم ضربه زده ایم. همیشه باید به صلاح تیم فکر کرد. ما 23 بازیکنیم و نیز اعضای کادر فنی و تدارکات. می دانیم که اوضاع بر وفق مراد نیست. تاکنون هشت مربی در تیم ملی دیده ام و هرکسی که رفته، هرگز نگفته است که بازیکنان بر علیهش شورش کرده اند.

افسانه پردازی های زیادی در مورد این نسل از بازیکنان تیم ملی شده است و متاسفانه برخی مردم هم آنها را باور می کنند. نمی خواهم ناکامی در دو بازی اخیر را توجیه کنم چرا که ما بازیکنان خودمان را مسئول می دانیم. این همه هجمه و شایعات کمکی به ما نمی کند. می دانیم که خوب بازی نکرده ایم و از این حیث خودمان منتقد شماره یک خودمان هستیم ولی قرار نیست پاسخی به شایعات بی اساس یک سری افراد غیرمعتبر بدهیم.»

مسی:« او شرایط بدنی خوبی دارد ولی طبیعی است که از شرایط فعلی ناراحت باشد. مسی هم انسان است ولی او تشنه جبران است و می خواهد اوضاع را تغییر دهد.»

جلسه با سامپائولی:« با مربی جلسه ای برای خروج از شرایط موجود داشتیم و صحبت هایی شد. هر مربی بزرگی در چنین شرایطی از بازیکنانش کمک می گیرد چون ما هستیم که در زمین تعیین کننده ایم. ما هنوز شانس خوبی برای صعود داریم و باید بگویم که بهتر است این شایعات و هجمه علیه تیم ملی از بین برود. این معنایش اتحاد نیست. همه سعی ما تمرکز روی بازی با نیجریه و پیروزی در این بازی است.»

شایعات درگیری با پاوون:« یک مربی آرژانتینی(کاروسو لومباردی)که برای فوتبال و ورزش آرژانتین، موردی مضر است، شایعاتی را به زبان آورده است که دروغ محض هستند و او تنها سعی در تخریب تیم ملی دارد. برای او متاسفم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yma9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوارم در حد استاندارد مورد نظر لیونل مسی باشیم!
خاویر ماسکرانو: