تاریخ انتشار: 1397/04/03 20:19
کد خبر: 142054

عکس/ چهره متفاوت کی روش در کنفرانس خبری

سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم ملی کشورش پرانرژی تر و شاداب تر از هر زمان دیگری بود چرا که برای او نیز این بازی با تمام مسابقات قبلی تفاوت دارد.
عکس/ چهره متفاوت کی روش در کنفرانس خبری

سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم ملی کشورش پرانرژی تر و شاداب تر از هر زمان دیگری بود چرا که برای او نیز این بازی با تمام مسابقات قبلی تفاوت دارد.

 جبر فوتبال گاهی باعث می شود که یک فرد در برابر کشورش قرار بگیرد و حالا همین اتفاق برای کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی نیز رخ داده است. او فردا باید تیم ملی ایران را برای حذف و شکست دادن پرتغال تیم ملی کشورش به میدان بفرستد. او باید تمام تلاشش را بکند تا تیم ملی کشورش را از جام بیرون کند چرا که فوتبال و تعهد و حرفه ای گری حتی باعث می شود تا یک نفر در برابر احساسات وطن پرستانه اش قرار بگیرد.

با این وجود کارلوس کی روش امروز و در کنفرانس خبری بازی با پرتغال با چهره ای متفاوت تر از همیشه حضور یافته بود و نشان می داد که برخلاف تصور ، سرمربی پرتغالی نه تنها از این رودررویی ناراحت نیست بلکه با روحیه بسیار بالا و انگیزه زیاد به استقبالش رفته است. او انگار لبخندهایش را برای بازی حساس با پرتغال نگه داشته است.

لبخندی که برای پرتغال نگه داشته شده بود

او در کنفرانس خبری قبل از بازی با پرتغال بر خلاف همیشه لبخند به لب داشت. بله برای کارلوس کی روش که همواره لبخند نمی زند و به خصوص در کنفرانس های خبری با چهره ای جدی و حتی ریش های اصلاح نکرده حضور می یابد این بار در حالی لباس های اسپورت به تن کرده بود بسیار سرحال و خوشحال بود. او در کنفرانس حتی نیمی از کنفرانس هم به زبان پرتغالی صحبت کرد تا نشان دهد که از انجام این بازی خوشحال است.

او فردا فرمانده ای است که باید به برج و باروهای کشور خودش حمله کند و این برای او انگار تبدیل به دستاویزی برای دست یابی به تصویری قهرمانانه یا حتی ضدقهرمانانه شده است. کی روش همیشه و قبل از تورنمنت های بزرگ از یک فلسفه حرف می زند و آن اینکه از حضور در جام جهانی و بازی با تیم های خوب دنیا خوشحال است. این نگاه او حالا در نقطه اوج خودش قرار دارد و او باید تمام توانش را برای حذف تیم ملی کشورش خرج کند. تیمی که زمانی او برای موفقیتش تا سرحد توان جنگیده فردا در نقطه مقابل است و کی روش سربازانش را به آن سمت هدایت خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b95vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه ویژه کی روش برای پرتغالی ها؛ مخفی کاری مجدد!