تاریخ انتشار: 1397/04/03 22:13
کد خبر: 142035

گزارش لحظه به لحظه؛ لهستان 0- کلمبیا 1

یری مینا در دقیقه 40 با ضربه سر دروازه لهستان را باز کرد و کلمبیا را پیش انداخت.
 گزارش لحظه به لحظه؛ لهستان 0- کلمبیا 1

تیم ملی لهستان بعد از دو دوره غیبت در جام جهانی، امسال هم خلاف تصور شروع ضعیفی در این رقابت‌ها داشت و با نتیجه 2 بر یک مقابل سنگال شکست خورد تا مثل سال 2006 شانس کمتری برای صعود از مرحله گروهی پیدا کند، اما آنها امیدوار هستند امروز که میزبان کلمبیا هستند، بتوانند ناکامی خود را جبران کنند ولی در سمت مقابل شاگردان خوزه پکرمن هم که شگفتی‌ساز جام جهانی 2014 بودند و تا مرحله یک چهارم نهایی بالا رفتند نیز تلاش می‌کنند تا باخت غیر منتظره اخیرشان برابر ژاپن را امروز در مصاف با یاران لواندوفسکی جبران کرده و امیدوار به بالا رفتن از مرحله گروهی شوند.

 

جام جهانی 2018 روسیه؛ گروه H

یکشنبه: 97/04/03 ؛ ساعت 22:30

استادیوم: کازان آرنا/ تماشاگر:

داور: سزار راموس(مکزیک)؛ کمک‌ها: ماروین تورنترا، میگل هرناندس و خولیو باسکونان(شیلی)/ کمک داور ویدئویی: مائورو ویگلیانو(آرژانتین).

 

تیم ملی لهستان

وویچک شزنی، لوکاش پیشچک، یان بندارک، میشل پازدان، گزگوژ کریچوویاک، یاچک گورالسکی، یاکوب بلاژیکوفسکی، ماچِی ریبوس، پیوتر زیلینسکی، داوید کوناسکی و روبرت لواندوفسکی.

سرمربی: آدام ناوالکا

 

تیم ملی کلمبیا

داوید اوسپینا، داوینسون سانچس، یری مینا، سانتیاگو آریاس، یوهان موجیکا، آبل آگیلار، ویلمار باریوس، خوان کوادرادو، خامس رودریگز، خوان کوئینترو و رادامل فالکائو.

سرمربی: خوزه پکرمن

 

شرح گل

لهستان 0 - کلمبیا 1 (دقیقه 40: یری مینا): کوئینترو از پشت محوطه جریمه توپ را به سمت راست که خامس رودریگز در آنجا حضور داشت، برد تا این ستاره کلمبیا ارسال دقیقی داشته باشد و یری مینا با ضربه سر دروازه لهستان را باز کند.

 

لحظات حساس

دقیقه 25: فالکائو بهترین فرصت برای شوت‌زنی و باز کردن دروازه لهستان را داشت ولی پاس به عقب بی‌مورد او به کواردادو نرسید تا بندارک توپ را به کرنر بزند.

دقیقه 37: کواردادو با دریبل‌های پیاپی و جای گذاشتن مدافعان لهستان از زاویه بسته موقعیت خوبی برای خود فراهم کرد ولی شوت او را شزنی به کرنر زد.

دقیقه 37: ارسال خطرناک خامس رودریگز از کرنر سمت راست زمین با واکنش شزنی دور شد.

 

در حاشیه

 

* تیاگو تسیونک، کمیل گروسیچکی، آرکادیوش میلیک که در دیدار اخیر لهستان برابر سنگال از ابتدا بازی می‌کردند، در این مسابقه نیمکت‌نشین شدند و جای خود را به یان بندارک، یاچک گورالسکی و داوید کوناسکی داده‌اند.

* یری مینا، آبل آگیلار، ویلمار باریوس و خامس رودریگز چهار بازیکنی هستند که پکرمن نسبت به دیدار گذشته کلمبیا مقابل ژاپن به ترکیب تیمش آورده و جانشین اسکار موریو، کارلوس سانچس، جفرسون لرما و خوزه ایزکوریدا کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkgbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران بالاتر از آژانتین، کلمبیا و لهستان در جام جهانی