تاریخ انتشار: 1397/04/03 23:23
کد خبر: 142018

بزرگترین مانع برای آقای گلی رونالدو در جام جهانی

رونالدو برای رسیدن به آقای گلی در جام جهانی 2018 به یک مانع بزرگ برخورد کرده است.
بزرگترین مانع برای آقای گلی رونالدو در جام جهانی

کریستین رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال دنیا که با هت تریک مقابل اسپانیا و زدن گل برتری در برابر مراکش در حال حاضر با 4 گل زده بعد از هری کین انگلیسی در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد، خیز بلندی برای آقای گلی در جام جهانی 2018 برداشته است اما او با یک مشکل بزرگ روبرو می باشد.

مهم ترین مشکل او در بازی فرداشب مقابل تیم ملی ایران است، تیمی که از ساختار دفاعی خوبی برخوردار بوده و به سختی گل می خورد و رونالدو برای رسیدن به آقای گلی باید بتواند دروازه ایران را باز کند تا در کورس رقابت با دیگر گلزنان جام عقب نماند و چه بسا با شکست احتمالی در برابر ایران، آنهااز گردونه رقابت ها خارج شوند.

رونالدو در بای فردا شب بر سر یک دو راهی قرار دارد، از یک سو دوست دارد برنده بازی فردا شب پرتغال باشد تا آنها هم چنان در کورس قهرمانی باقی بمانند و از سویی دیگر دوست دارد با گل زدن به ایران، خود را برای رسیدن به کسب آقای گلی در 2018 آماده کند.

البته یک موضوع دیگر که می تواند کار رونالدو را برای گل زدن به ایران سخت نماید، این می باشد که این تیم نیازی به پیروزی در برابر ایران ندارد و این با اندیشه های هجومی رونالدو در تضاد خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwz5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فالکائو؛ امید کلمبیا در جام جهانی 2018