تاریخ انتشار: 1397/04/04 00:14
فرقی نمی کند به اسپانیا بخوریم یا پرتغال؛
کد خبر: 142013

ادینسون کاوانی حکم به حذف ایران داد!

ادینسون کاوانی، ستاره تیم ملی اروگوئه مدعی شد تمام تمرکز این تیم روی آخرین دیدار مرحله گروهی برابر روسیه خواهد بود.
ادینسون کاوانی حکم به حذف ایران داد!

 پیروزی های پرگل روسیه باعث شده آنها علیرغم هم امتیاز بودن با اروگوئه در صدر جدول قرار بگیرند و دیدار فردای دو تیم روسیه و اروگوئه تعیین کننده صدرنشین گروه اول خواهد بود اما کاوانی مدعی شد برایش فرقی ندارد پرتغال یا اسپانیا در دور بعدی حریف اروگوئه باشند و به نوعی ایران را حذف شده تلقی کرد.

ادینسون کاوانی گفت: "نه به اسپانیا و نه پرتغال فکر نمی کنیم و در مرحله اول تمام تمرکز ما روی بازی فردا خواهد بود بعد از آن به جنبه های دیگر فکر خواهیم کرد.

مهمترین مسئله این است که فردا برنده مسابقه با روسیه شویم تا احتمال صدرنشینی داشته باشیم و بعد از آن ببینم چه اتفاقی در مسابقات دیگر رخ می دهد، اما ابتدا باید روی خودمان تمرکز کنیم زیرا ما یک گروه قوی هستیم. هر تیمی حریف ما در مرحله بعد باشد جدیت، تعهد و تمرکز ما یکسان خواهد بود.

به جز بازی های روسیه اغلب بازی خای جام جهانی بسیار نزدیک بوده و می توان موضوع مهم این دوره را تساوی ها زیاد یا پیروزی ها با حداقل اختلاف گل دانست. این نشان می دهد که تیم هایی با کیفیت بالا وجود دارند و اختلاف بین تیم ها مانند گذشته زیاد است پس دستیابی به نتایج خوب دشوارتر می شود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzxy5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل اول کلمبیا به لهستان (یری مینا)