تاریخ انتشار: 1397/04/04 07:34
کد خبر: 141998

عجیب و باور نکردنی؛احتمال حذف شدن رونالدو و مسی از جام جهانی!

در این دوره از مسابقات اتفاق جالبی افتاده است. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره‌های دنیای فوتبال، شانس حذف شدن از جام جهانی را دارند.
عجیب و باور نکردنی؛احتمال حذف شدن رونالدو و مسی از جام جهانی!

هر دوره از رقابت‌های جام جهانی آبستن اتفاقاتی است که مختص خود آن رقابت‌هاست. به طور مثال می‌توان به درخشش شیر‌های رام‌نشدنی (لقب کامرون) در جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا و گلزنی‌های «روژه میلا» ستاره پا به سن گذاشته این تیم، اشاره کرد.

همین‌طور لشکر تک‌نفره دیگو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک که جام قهرمانی را به آرژانتین بخشید. شکست سنگین آلمان مقابل مجارستان در مرحله گروهی جام جهانی ۱۹۵۴ سوئیس و سپس برتری و قهرمانی ژرمن‌ها برابر همان مجار فوق‌العاده در فینال و… همه و همه از جمله اتفاقات نادر تاریخ ادوار جام به حساب می‌آید.

اما در این دوره از مسابقات اتفاق جالبی افتاده است. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره‌های دنیای فوتبال، شانس حذف شدن از جام جهانی را دارند و محمد صلاح دیگر فوق‌ستاره جهان، همراه مصر وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشت. برزیل بزرگ هم اگر در بازی آخر به صربستان ببازد، ممکن است حذف شود و آرژانتین هم به لطف ۲ گل نیجریه به ایسلند، به روسیه برگشت.

حالا کریستیانو رونالدوی ۴ گله در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز ممکن است مرحله بعدی این رقابت‌ها را نبیند. رؤیا‌پردازی نیست، اما احتمال صعود شگفتی‌ساز ایران به مرحله بعدی کم نیست.

شاگردان کارلوس کی‌روش برابر مراکش و اسپانیا نشان دادند آسیا را نباید دست‌کم گرفت. پرتغال طبق آنچه ما تاکنون از مسابقات گروه B. جام جهانی دیدیم، نه قوی‌تر از اسپانیاست و نه حتی مراکش!

ایران یک مربی کاربلد، باتجربه و تاکتیکی به نام کارلوس کی‌روش را بالای سر خود می‌بیند که مثل کف دست پرتغال را می‌شناسد، چون کشور خودش است!

دیروز ظریفی می‌گفت:

احتمال دارد در این دوره از رقابت‌های جام جهانی تیمی به قهرمانی برسد که تاکنون قهرمان این مسابقات نشده است.

حرفی که چندان هم بیراه نیست. نزول فوق‌ستاره‌ها با تیم‌های بزرگ دنیا به علاوه رشد و جهش چشمگیر کرواسی و بلژیک می‌تواند خالق شگفتی‌های بیشتری هم در روسیه باشد. باید منتظر ماند و دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276gxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تکنولوژی VAR چطور به تیم ملی ایران کمک کرد؟