تاریخ انتشار: 1397/04/04 11:07
کد خبر: 141964

فرصتی دیگر برای تکمیل رویاهای ستاره ایران در بازی با پرتغال

عزت اللهی در اولین بازی خود در جام جهانی یک شادی گل عقیم را شکل داد و اکنون برای تحقق رویا تکمیلی جدال با پرتغال را پیش رو دارد.
فرصتی دیگر برای تکمیل رویاهای ستاره ایران در بازی با پرتغال

هافبک شماره 6 ایران بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت در بازی مقابل اسپانیا به ترکیب اصلی بازگشت. او در این بازی یکی از برترین نمایش‌های چند سال اخیر را به جا گذاشت تا مورد توجه قرار گیرد. حضوری به موقع در فاز دفاعی و خنثی کردن حملات اسپانیا و تلاش برای ممانعت از بازیسازی آنها پشت محوطه جریمه باعث شد او با دوندگی بالا یکی از روزهای سخت خود را نیز دنبال کند.

عزت اللهی اما بعد از دریافت گل ایران با حضوری به موقع در فاز تهاجمی و روی یکی از ضربات ایستگاهی دروازه دخیا را گشود و بدون توجه به اتفاقات شادی گل خود را با هزاران هوادار روی سکوها و بازیکنان و اعضای تیم در کنار زمین به اجرا گذاشت. شادی گل او اما ثانیه‌هایی بعد به دلیل اعلام آفساید عقیم ماند.

هافبک دفاعی تیم ملی که پیش از اعلام قرعه کشی جام جهانی نیز ابراز امیدواری کرده بود تا ایران مقابل قهرمان اروپا قرار گیرد اکنون انگیزه زیادی برای یک نمایش موفق دیگر در این جام دارد. جدال او در میانه زمین با ستاره‌های پرتغالی قطعا یک بار دیگر می‌تواند صحنه‌های جالب توجهی را شکل دهد و شاید اینبار او فرصت این را داشته باشد تا شادی گل خود را تکمیل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmye6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افسوس های نایک و عشقی که می شود به شیربچه های فوتبال ایران داشت
با فوتبال هم می شود عاشق شد، عشقی مانا و ماندگار