تاریخ انتشار: 1397/04/05 01:24
مهدوی‌کیا باید عادلانه صحبت می‌کرد
کد خبر: 141793

انتقاد دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال از نظرات کارشناسانه مهدی مهدوی کیا

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت که بازیکنان تیم ملی در بازی با پرتغال نمایشی عالی داشتند.
انتقاد دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال از نظرات کارشناسانه مهدی مهدوی کیا

مهدی محمدنبی  با اشاره به بازی تیم ملی مقابل پرتغال اظهار داشت: به خاطر بازی دلیرانه، فنی و بسیار عالی تیم ملی به کارلوس کی‌روش و همه اعضای تیم ملی ایران تبریک می‌گویم. این بازی به دنیا نشان داد پتانسیل فوتبال ایران بالا است و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی گفت: در پایان این دیدار باید حداقل 10 دقیقه وقت تلف شده از سوی داور مسابقه گرفته می‌شد اما نه تنها این کار صورت نگرفت بلکه در وقت اضافه هم باز شاهد تلف شدن وقت بودیم که از نکات منفی بازی بود. ضمن اینکه رونالدو باید اخراج‌ می‌شد و دو پنالتی ایران نیز گرفته نشد. مطمئن باشید در بازگشت تیم ملی اولین نفر به استقبال ملی‌پوشان خواهم رفت و از کار بزرگ آنها تقدیر خواهم کرد.

نبی با اشاره به صحبت‌های مهدی مهدوی‌کیا در برنامه تلویزیونی 2018، در خصوص عدم تمرکز مهدی طارمی در از دست دادن موقعیت دقایق پایانی دیدار با پرتغال گفت: مهدوی‌کیا که به عدم تمرکز مهدی طارمی در دقایق پایانی اشاره کرده، حتما به خوبی به خاطر دارد که در جام ملت‌های آسیا مالزی بعد از اینکه دیدار ایران و کره‌جنوبی به ضربات پنالتی کشیده شد، نتوانست ضربه پنالتی‌اش را تبدیل به گل کند و ایران از دور مسابقات حذف شد.

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال تاکید کرد: وقتی تریبونی در اختیار کسی قرار گرفته است، باید عادلانه و منصفانه صحبت کند. نه تنها طارمی بلکه سایر بازیکنان تیم ملی در مسابقات جام‌جهانی زحمات زیادی را کشیدند و با تمام وجود برای تیم ملی جنگیدند.

نبی با اشاره به صحبت‌ دیگر مهدوی‌کیا در خصوص توجه به تیم‌های پایه عنوان کرد: حرف‌های مهدوی کیا بسیار درست است اما اگر او یک بررسی میدانی ساده انجام دهد به خوبی متوجه می‌شود که سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی‌، علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند و مجید حسینی از رده جوانان و امید به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کردند. تعجب می‌کنم که مهدی مهدوی‌کیا بدون مطالعه حرف زده است.

وی خاطر نشان کرد: در زمان حضورم در فدراسیون‌های صفایی فراهانی، محمد دادکان، کیومرث هاشمی و علی کفاشیان  توجه خوبی به تیم‌های پایه شد و در حال حاضر در فدراسیون مهدی تاج نیز  به تیم‌های پایه توجه خوبی می‌شود. تیم‌های پایه ما در اداوار مختلف با استفاده از مربیان ایرانی به جام‌جهانی راه پیدا کردند و بازیکنانی ساختند که در حال حاضر کی‌روش از آنها استفاده می‌کند. نباید زحمت مربیان داخلی به راحتی فراموش  و باعث دلسردی آنها شویم. در کنار این مسائل، در سال‌های اخیر فدراسیون فوتبال ایران دو بار به عنوان فدراسیون برتر آسیا انتخاب شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xm9kq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیه رو: با این بازی ها به جایی نمی رسیم
پس از تساوی برابر مراکش