تاریخ انتشار: 1397/04/08 16:56
کد خبر: 141155

آرژانتینی ها و برنامه ویژه برای ضربات پنالتی!

خورخه سامپائولی، سرمربی آرژانتین امروز با دروازه بان هایش تمرین پنالتی انجام داد.
آرژانتینی ها و برنامه ویژه برای ضربات پنالتی!

آرژانتین خود را برای بازی فردا برابر فرانسه آماده می کند. آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به کازان امروز به انجام رسید و یکی از نکات قابل توجه، تمرین پنالتی دروازه بان ها بود.

آرمانی، کابایه رو و گوژمان، سه گلر آلبی سلسته به نوبت درون دروازه ایستادند و تمرین پنالتی کردند و نتیجه این بود که کابایه رو بهترین عملکرد را داشت. گلر چلسی در این زمینه همواره تبحر خاصی داشته و زمانی که برای سیتی بازی می کرد، در فینال جام اتحادیه برابر لیورپول با مهار همه پنالتی ها باعث قهرمانی سیتی شد.

پس از کابایه رو، این گوژمان بود که بهتر عمل کرد و آرمانی کارنامه موفقی نداشت. او زمانی که برای ناسیونال کلمبیا بازی می کرد، در مقطعی زیر نظر هیگیتا توانسته بود راندمان کاری اش در پنالتی ها را بهتر کند اما در مجموع او در طول دوران فوتبالش تنها 27 درصد پنالتی هایی که به سمتش زده شده را مهار کرده است.

طبق ادعای کلارین، سامپائولی ممکن است برای بازی فردا مقابل فرانسه و در صورتی که بازی به پنالتی ها بکشد، دست به تعویض آرمانی زده و کابایه رو را وارد زمین کند. همان کاری که فن خال، سرمربی سابق هلند در جام جهانی 2014 برابر کاستاریکا انجام داد و با ورود تیم کرول، او توانست تیم ملی کشورش را در ضیافت پنالتی ها پیروز میدان کند.

این ایده البته هنوز قطعی نیست ولی سامپائولی به صورت جدی آن را مدنظر دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4db6xd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره بارسلونا؛  انتظار نداشتم مسی را اینگونه ببینم!