تاریخ انتشار: 1397/04/10 22:05
کد خبر: 140803

گزارش زنده؛ کرواسی 1- دانمارک 1

مانژوکیچ فقط دو دقیقه زمان نیاز داشت تا گل یورگنسن را پاسخ دهد و کرواسی و دانمارک کارشان را با تساوی دنبال کنند.
 گزارش زنده؛ کرواسی 1- دانمارک 1

 تیم ملی کرواسی نمایش مقتدرانه‌ای در دور اول جام جهانی 2018 داشت و با پیروزی‌های پُر گل مقابل نیجریه، آرژانتین و ایسلند به‌عنوان تیم نخست گروه D راهی مرحله یک هشتم نهایی شد تا حالا به مصاف دانمارکی برود که با وجود دوم شدن در گروه C هیچ باختی نداشته و یک پیروزی مقابل پرو و دو تساوی برابر استرالیا و فرانسه حاصل کارش بوده است؛ این دو تیم اروپایی که در مرحله گروهی تنها یک گل خورده بودند، امشب در جدالی حساس برای صعود به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند تا حریف روسیه در مرحله بعد نهایی شوند.

 

جام جهانی 2018 روسیه؛ مرحله یک هشتم نهایی

یکشنبه: 97/04/10 ؛ ساعت 22:30

استادیوم: نیژنی نووگوراد/ تماشاگر:

داور: نستور پیتانا(آرژانتین)؛ کمک‌ها: هرنان میدانا، خوان پابلو بلاتی و انریکه کاسرس(پاراگوئه)/ کمک داور ویدئویی: مائورو ویگلیانو(آرژانتین)

 

 

تیم ملی کرواسی

دانیل سوباسیچ، دیان لوورن، دوماگوج ویدا، سیمه ورسالیکو، ایوان استرینیچ، ایوان راکیتیچ، مارسلو بروزوویچ، لوکا مودریچ، آنته ربیچ، ایوان پریشیچ و ماریو مانژوکیچ.

سرمربی: زلاتکو دالیچ

 

 

تیم ملی دانمارک

کاسپر اشمایکل، سیمون کیائر، ماتیاس یورگنسن، یوناس کنودسن، هندریک دالسگارد، توماس دلینی، آندریاس کریستنسن، کریستین اریکسن، یوسف یوراری پولسن، مارتین برایتوایت و آندریاس کورنلیوس.

سرمربی: اگی هاریدی

 

شرح گل‌ها

 

کرواسی 0 - دانمارک 1 (دقیقه 2: ماتیاس یورگنسن): پرتاب اوت بلند از سمت راست زمین برای دانمارک را دلینی مهار کرد و به ماتیاس یورگنسن پاس داد تا او در مقابل محوطه 6 قدم با شوتی که از زیر دستان سوباسیچ عبور کرد، گل اول بازی را برای تیمش به ثمر رساند.

 

کرواسی 1 - دانمارک 1 (دقیقه 4: ماریو مانژوکیچ): ربیچ نفوذ سریعی از سمت راست زمین انجام داد و به ورسالیکو پاس داد که او هم ارسال کوتاهی انجام داد که دفع نه چندان خوب کیائر به بازیکن خودی برخورد کرد و مقابل پای مانژوکیچ افتاد تا او با شوتی تک ضرب، دروازه دانمارک را باز کند و خیلی زود بازی را به تساوی بکشاند.

 

در حاشیه

* تیم ملی کرواسی با ترکیبی مشابه دومین دیدار مرحله گروهی برابر آرژانتین که به برتری 3 بر صفر رسیدند، بازی امشب برابر دانمارک را آغاز کرده است.

* حضور یوناس کنودسن و یوراری پولسن و نیمکت‌نشینی ینس استریگر لارسن و پیونه سیستو، دو تغییری است که در ترکیب امشب تیم ملی دانمارک در مقایسه با دیدار اخیرشان مقابل فرانسه دیده می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48767k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به ترکیب احتمالی دو تیم کرواسی و دانمارک