تاریخ انتشار: 1397/04/11 08:48
کد خبر: 140757

مکالمه تلفنی پوتین و پادشاه اسپانیا بعد از شکست اسپانیا/چه چیزی رد و بدل شد؟!

رئیس‌جمهور روسیه به دنبال پیروزی تیم ملی فوتبال کشورش برابر اسپانیا از مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ با پادشاه اسپانیا تماس گرفت.
مکالمه تلفنی پوتین و پادشاه اسپانیا بعد از شکست اسپانیا/چه چیزی رد و بدل شد؟!

و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در این رابطه گفت: ولادیمیر پوتین پس از پایان بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و اسپانیا در ورزشگاه لوژنیکی مسکو با فلیپه ششم، پادشاه اسپانیا تماس تلفنی برقرار و به او توانمندی و کلاس بالای شاگردان فرناندو هیرو را خاطرنشان کرد. رئیس‌جمهوری همچنین تاکید کرد که استراتژی کادر فنی تیم ملی فوتبال روسیه برای این بازی اصلاح شده بود.

پادشاه اسپانیا نیز پیروزی تیم ملی فوتبال روسیه و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2018 را به ولادیمیر پوتین تبریک گفت. در پایان رئیس‌جمهور روسیه فلیپه ششم را برای بازدید از کشورش در زمان مناسبی دعوت کرد.

فلیپه ششم، پادشاه اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به همراه دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر روسیه و جانی اینفانتینو، رئیس فیفا بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و اسپانیا در ورزشگاه لوژنیکی مسکو را تماشا کردند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه این بازی را از طریق تلویزیون تماشا کرد.

اسپانیا و روسیه از ساعت 18:30 روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 با قضاوت بورن کوئپرس هلندی در ورزشگاه لوژنیکی به مصاف هم رفتند که  بازی در وقت قانونی و دو وقت 15 دقیقه‌ای اضافی با تساوی یک -یک خاتمه یافت و به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی روسیه با نتیجه 4 بر 3 (در مجموع 5 بر 4) به پیروزی رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggqpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور پوتین در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸