تاریخ انتشار: 1397/04/18 19:58
کد خبر: 139630

تمام اطلاعات و آمار جذاب بلژیک فرانسه/جنگ تمام عیار شیاطین سرخ اروپا در مقابل خروس ها

در ایستگاه نیمه نهایی جام جهانی در تقابلی جذاب خروسها به مصاف شیاطین سرخ اروپا میروند.
تمام اطلاعات و آمار جذاب بلژیک فرانسه/جنگ تمام عیار شیاطین سرخ اروپا در مقابل خروس ها

بلژیک و فرانسه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه کرستوفسکی شهر سن پترزبورگ به مصاف هم میروند.

قضاوت این دیدار را آندرس کنها از اروگوئه به عهده خواهد داشت.

پیش بینی فرانسه بلژیک با توجه به قدرت دو تیم، که از ابتدا از شانسهای اصلی قهرمانی در جام جهانی هستند، بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

تیم ملی فرانسه پس از جام جهانی ۱۹۹۸ در نزدیک‌‍‌ترین شرایط به فتح جام جهانی است، تیم که حتی بتوان آن را تیم تر از فرانسه ۲۰۰۶ دانست که در فینال جام جهانی و در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شد.

فرانسه در مرحله گروهی جام جهانی در دو بازی اول با پیروزی‌های خفیف ۲-۱ و ۱-۰ استرالیا و پرو را شکست داد و در بازی سوم با یک مساوی بدون گل برابر سوئیس به عنوان صدرنشین از گروهش صعود کرد. فرانسه در یک هشتم نهایی برابر آرژانتین قرار گرفت و با نتیجه ۴-۳ موفق به شکست یاران لیونل مسی شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. خروس‌ها در مرحله یک چهارم نهایی با ۲ گل و به راحتی اروگوئه را شکست دادند و به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی راه یافتند.

در مقابل تیم ملی بلژیک شروعی مقتدرانه در جام جهانی داشت و با ۳ پیروزی پیاپی و ۹ گل زده به عنوان صدرنشین به دور حذفی جام جهانی رسید.

در مرحله یک هشتم نهایی بلژیک تا یک سوم پایانی بازی برابر ژاپن غافلگیر شد و ۲-۰ عقب افتاد، اما در بازگشتی رویایی ۳ گل وارد دروازه سامورایی‌ها کرد تا در مرحله یک چهارم نهایی حریف برزیل شود. بلژیک برابر سلسائو نمایش درخشانی داشت و در همان نیمه اول ۲ گل وارد دروازه آلیسون کرد و در نیمه دوم با حفظ این پیروزی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا در این مرحله برابر فرانسه بایستد.

غایبان: فرانسه ممکن است در بازی مرحله نیمه نهایی، ساموئل اومتیتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد. در تیم ملی بلژیک هم میونیر مدافع راست این تیم به علت دریافت کارت زرد، از این بازی محروم است.

فرانسه و بلژیک تاکنون ۱۶ بار برابر یکدیگر به میدان رفته‌اند که سهم هر تیم ۵ پیروزی بوده و ۶ بار نیز بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. این دو تیم ۶ بار در جام جهانی برابر هم قرار گرفته‌اند که ۳ بار فرانسه پیروز بوده و یکبار هم بلژیک موفق به شکست خروس‌ها شده است. اخرین رویارویی این دو تیم در جام جهانی مربوط به ۳۲ سال قبل و بازی رده بندی جام جهانی است که پس از تساوی ۲-۲، فرانسه در ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۲ بلژیک را شکست داد و به مقام سوم جام جهانی رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9eqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام جهانی|فیفا داور اولین دیدار مرحله نیمه نهایی را مشخص کرد