تاریخ انتشار: 1397/04/18 20:11
کد خبر: 139628

پیش بازی انگلیس و کرواسی/تقابل جذاب اروپایی در مرحله نیمه نهایی/سرخپوشان حامی کرواسی

چهارشنبه در تقابلی جذاب یک پای فینال از بین شاگردان دالیچ و ساوت گیت مشخص میشود.
پیش بازی انگلیس و کرواسی/تقابل جذاب اروپایی در مرحله نیمه نهایی/سرخپوشان حامی کرواسی

انگلیس و کرواسی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه لوژینکی با گنجایشی ۷۸۰۰۰ نفر در مسکو برگزار میشود.

تیم ملی انگلیس با قرعه‌ای مناسب و البته تیمی یکدست و تهاجمی به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی رسیده و امیدوار است پس از ۵۲ سال دوباره جام جهانی را به خانه ببرد.

 انگلیس در مرحله گروهی با ۲ پیروزی برابر تونس و پاناما صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد و در بازی سوم گروهی و در غیبت بازیکنان اصلی ۱-۰ مغلوب بلژیک شد تا در دور حذفی مسیر آسان‌تری را تا مرحله نیمه نهایی داشته باشد.

سه‌شیرها در مرحله یک هشتم نهایی برابر کلمبیا قرار گرفتند و در ضربات پنالتی با درخشش جوردن پیکفورد از سد یاران خامس رودریگز گذشتند. در مرحله یک چهارم نهایی انگلیس به مصاف سوئد رفت و به آسانی با دو ضربه سر به پیروزی ۲-۰ دست یافت و پس از ۲۸ سال راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شد.

در سوی دیگر تیم ملی کرواسی، نمایش درخشانی در مرحله گروهای جام جهانی داشته و با ۳ پیروزی پیاپی و از جمله نتیجه درخشان ۳-۰ برابر آرژانتین، به عنوان صدرنشین به دور حذفی جام جهانی راه یافت.

کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی برابر دانمارک و در ضربات پنالتی پیروز شد و در مرحله یک چهارم نهایی پس از تساوی ۲-۲ در ۱۲۰ دقیقه بازی برابر روسیه، در ضربات پنالتی برابر میزبان جام جهانی پیروزی شد و در جمع ۴ تیم برتر جام جهانی حریف انگلیس شد.

کرواسی و انگلیس پیش از این ۶ بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که ۲ پیروزی سهم کروات‌ها بوده و ۴ بار انگلیس موفق به شکست کرواسی شده است.

شرایط دو تیم را در ۱۰ بازی اخیر و از نظر آماری بررسی می‌کنیم.

تیم ملی انگلیس در ۱۰ بازی قبلی ۵ پیروزی، ۳ مساوی و ۱ شکست داشته است.

انگلیسی‌ها در این ۱۰ بازی ۱۷ گل به ثمر رسانده‌اند و در ۸ بازی موفق به گلزنی شده‌اند.انگلیس در این ۱۰ بازی ۶ گل دریافت کرده و در ۴ بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است.

تیم ملی کرواسی در ۱۰ بازی اخیر خود ۵ پیروزی، ۳ مساوی و ۲ شکست داشته است.کرواسی در این ۱۰ بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده و در ۷ بازی موفق به گلزنی شده است.

کروات‌ها در این ۱۰ بازی ۹ گل دریافت کرده‌اند و در ۴ بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌‎شان شده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398kdq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوب برای کرواسی؛ ویدا محروم نشد