تاریخ انتشار: 1397/04/21 00:26
کد خبر: 139297

گزارش زنده؛ کرواسی 2- انگلیس 1

کیرن تریپر با ضربه آزادی تماشایی دروازه کرواسی را در ابتدای مسابقه باز کرد و انگلیس را جلو انداخت.
 گزارش زنده؛ کرواسی 2- انگلیس 1

تیم ملی کرواسی نمایش مقتدرانه‌ای در مرحله گروهی جام جهانی با کسب سه برد متوالی برابر نیجریه، آرژانتین و ایسلند داشت ولی در دو مسابقه اخیر مرحله حذفی به سختی و در ضربات پنالتی به ترتیب توانست مقابل دانمارک و روسیه نتیجه بگیرد و در مرحله نیمه نهایی حاضر شود؛ شاگردان زلاتکو دالیچ در حالی برای رسیدن به فینال مقابل انگلیس قرار گرفته‌اند که سه شیرها در شرایط فنی و روحی خوبی هستند و امید دارند بعد از سال 1966 ، دومین بار تجربه فینالیست شدن را به دست بیاورند.

 

کروات‌ها در پنج مسابقه اخیر گروهی و دور حذفی به برتری رسیده‌اند ولی انگلیس بعد از دو برد در دیدارهای ابتدایی خود در جام جهانی مقابل تونس و پاناما، آخرین بازی مرحله گروهی را (احتمالا) عمدا به بلژیک واگذار کرد تا مسیر راحت‌تری برای رسیدن به فینال داشته باشد که به نظر می‌رسد اقدام آنها جواب داده و گرت ساوت‌گیت بعد از برتری تیمش برابر کلمبیا و سوئد، امشب به دنبال پیروزی مقابل کرواسی است تا راهی فینال شوند.

 

نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه

چهارشنبه: 97/04/20 ؛ ساعت 22:30

استادیوم: لوژنیکی مسکو/تماشاگر: 78011 نفر

داور: جونیت چاکر(ترکیه)؛ کمک‌ها: باهاتین دوران، طارق اونگون و بیورن کویپرس(هلند)/ کمک داور ذخیره: ساندر فن روکل(هلند)

 

تیم ملی کرواسی

دانیل سوباسیچ، دیان لوورن، دوماگوج ویدا، سیمه ورسالیکو، ایوان استرینیچ، ایوان راکیتیچ، لوکا مودریچ، آنته ربیچ، ایوان پریشیچ ، مارسلو بروزوویچ و ماریو مانژوکیچ.

سرمربی: زلاتکو دالیچ

 

تیم ملی انگلیس

جوردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مگوایر، جورن هندرسون، دله آلی، جسی لینگارد، کیرن تریپر، اشلی یانگ، رحیم استرلینگ و هری کین.

سرمربی: گرت ساوت‌گیت

 

 

شرح گل

 

کرواسی صفر - انگلیس 1 (دقیقه 5: کیرن تریپر): خطایی که مودریچ در پشت محوطه جریمه روی دله آلی مرتکب شده بود را کیرن تریپر با شوت فنی استثنایی به کنج دروازه کرواسی و دور از دستان سوباسیچ فرستاد تا انگلیس خیلی زود با یک گل پیش بیافتد.

 

 

در حاشیه

 

* در فاصله دو ساعت به شروع مسابقه حتی یک تماشاگر هم در ورزشگاه لوژنیکی حاضر نبود که تعجب خبرنگاران خارجی را به همراه داشت.

* تیم ملی کرواسی با پیراهن دوم خود در بازی امشب حاضر است و بازیکنان انگلیس با لباس‌های سفید رنگ در زمین هستند.

* حدود 90 دقیقه مانده به شروع مسابقه اتوبوس حامل تیم کرواسی وارد استادیوم شد.

* کروات‌ها از ساعت 21:10 مشغول گرم کردن شدند که در همین حین بازیکنان انگلیس برای لحظاتی به زمین چمن آمدند.

* ترکیب تیم‌ها 70 دقیقه مانده به شروع بازی اعلام شد که 11 بازیکن اصلی انگلیس تغییری نسبت به بازی قبلی برابر سوئد نداشت ولی دالیچ یک جابه‌جایی انجام داده و بروزوویچ را جایگزین آندری کراماریچ کرد.

* ورسالیکو، مدافع راست کرواسی که اخبار زیادی مبنی بر غیبت او در ترکیب این تیم برابر انگلیس به دلیل مصدومیت شنیده می‌شد، از ابتدا بازی می‌کند.

* داور شوکر، اسطوره فوتبال کرواسی و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم وارد زمین شد و برخورد گرمی با ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس داشت.

* ریو فردیناند، مدافع سابق تیم ملی انگلیس برای حمایت از سه شیرها به استادیوم لوژنیکی رفته و امیدوار به پیروزی این تیم است.

 

 

* در ساعت 21:40 دروازه‌بانان انگلیس وارد زمین شدند و در میان تشویق تماشاگران به گرم کردن پرداختند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365ene

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگلیس-کرواسی؛ تقابل جذاب اروپایی در نیمه نهایی/سرخپوشان حامی کرواسی