تاریخ انتشار: 1397/04/23 13:36
پیش بازی فرانسه-کرواسی؛
کد خبر: 138898

ایستگاه آخر جام جهانی؛ جدال یاران الکلاسیکو با فرانسه

ایستگاه آخر جام جهانی؛ جدال یاران الکلاسیکو با فرانسه

میثم سعادتی؛ با صعود کرواسی و فرانسه به مرحله فینال جام جهانی روسیه با برگزاری این دو تیم که روز یک شنبه 24 تیر ماه ساعت 19:30 دقیقه به وقت ایران برگزار میشود به مصاف میشود این جام هم به ایستگاه آخر میرسد.

ابتدا مسیر راهیابی دو تیم به فینال را بررسی میکنیم.

تیم کرواسی برای رسیدن به فینال در مرحله گروهی با نتیجه دو بر صفر توانست نیجریه را از پیش روی بردارد، در بازی دوم خود با نتیجه  ۳ بر صفر مقابل آرژانتین به پیروزی رسید و در بازی آخر گروهی با نتیجه 2 بر یک برابر توانست ایسلند را شکست دهد تا بتواند با اقتدار و گرفتن امتیازات کامل به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف دانمارک رفت که در نهایت بازی پس از 120 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی ها کشیده شود. در ضربات پنالتی کرواسی توانست ۳ بر ۲ دانمارک را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی کرواسی توانست با شکست روسیه به مرحله نیمه نهایی راه یابد. در مرحله نیمه نهایی کرواسی به مصاف انگلیس رفت که این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید و در نهایت کرواسی با نتیجه 2 بر 1 در 120 دقیقه به مرحله فینال جام جهانی راه یافت.

مسیر فرانسه برای رسیدن به فینال جام جهانی 2018 روسیه

تیم فرانسه برای رسیدن به دیدار فینال در مرحله گروهی دو بر یک از سد استرالیا گذشت. فرانسه در بازی دوم خود در مرحله گروهی به مصاف پرو رفت که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. فرانسه در بازی آخر خود در مرحله گروهی به مصاف دانمارک رفت که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید تا فرانسه به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کند.

فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی در یکی از زیباترین و پر گل ترین رقابتها به مصاف آرژانتین رفت که این بازی با برتری ۴ بر ۳ فرانسه به پایان رسید و فرانسه توانست راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فرانسه به مصاف اروگوئه رفت که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید تا فرانسه به عنوان اولین تیم حاضر به نیمه نهایی جام جهانی صعود کند.

فرانسه در مرحله نیمه نهایی به مصاف بلژیک با برتری مقابل بلژیک توانست به فینال راه یابد.

فرانسه و کرواسی در حالی روز یکشنبه در فینال جام جهانی مقابل هم قرار می گیرند که آخرین تقابل آنها در جام جهانی , به نیمه نهایی جام جهانی ۱۹۹۸ و برتری ۲-۱ فرانسه برمی گردد و اکنون بعد از ۲۰ سال مجدد در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم خواهند رفت.

 آخرین تقابل فرانسه و کرواسی در جام جهانی  به نیمه نهایی جام جهانی ۱۹۹۸ و برتری ۲-۱ فرانسه برمی گردد و اکنون بعد از ۲۰ سال مجدد در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم خواهند رفت.

در دیدار فینال تقابل جذاب میانه میدان راکیتیچ و مودریچ در مقابل زوج انگولو کانته و پوگبا از جذابیتهای این دیدار خواهد بود.

دیدار فینال از شبکه سه سیما به گزارش مزدک میرزایی پخش خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276q76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هازارد: فرانسه ضد فوتبال بازی کرد