تاریخ انتشار: 1397/04/23 21:55
کد خبر: 138800

ساوتگیت: چهارم شدیم اما در بین 4 تیم برتر دنیا نیستیم

گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس تاکید کرد به دستاورد تیمش در جام جهانی افتخار می کند.
ساوتگیت: چهارم شدیم اما در بین 4 تیم برتر دنیا نیستیم

تیم ملی انگلیس با قبول شکست برابر بلژیک به کسب رتبه چهارم در جام جهانی رضایت داد اما ساوتگیت معتقد است آنها چهارمین تیم خوب دنیا نیستند.

ساوتگیت گفت: "در نهایت به دستاوردهای خودمان افتخار می کنیم اما نمی خواهیم نسبت به این نتایج دچار توهم و خیال شویم زیرا اگرچه در جام جهانی چهارم شدیم اما در بین 4 تیم برتر دنیا نیستیم و نمی خواهیم پشت این نتایج پنهان شویم.

در برابر تیم های بسیار بزرگی قرار گرفتیم اما ما یک ماجراجویی فوق العاده داشتیم و برخی از تجربیات در این جام برای ما به دست آمد که این گروه از بازیکنان و کادر فنی را در آینده کمک خواهد کند. من دیگر نمی توانستم انتظاری بیشتر از این از بازیکنانم طی بازی امروز و یا این 7 هفته اخیر که با هم کار کرده ایم، داشته باشم.

بلژیک تیم باکیفیت تری از ما بود اما انگلیس نسبت به حریف یک روز کمتر فرصت استراحت داشته و مسیر نیز خیلی زیاد بود. بلژیک تیمی بزرگ است و احتمالا آنها حس می کنند، می توانستند از این هم بهتر نتیجه بگیرند.

ما مشکلات زیادی برای حریف ایجاد کرده و آنها را عقب راندیم اما بلژیک بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. بلژیک از نظر سن و تجربه در بهترین موقعیت خود قرار داشت اما شرایط برای ما اینگونه نبود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gqno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام هتل‌های گرانفروش در جام جهانی