تاریخ انتشار: 1397/04/23 22:07
کد خبر: 138799

مارتینز: رکوردشکنی های بازیکنان بلژیک در تاریخ ماندگار شدند

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک کسب رتبه سوم جام جهانی را دستاورد بزرگی قلمداد می کند.
مارتینز: رکوردشکنی های بازیکنان بلژیک در تاریخ ماندگار شدند

با برتری برابر انگلیس، تیم بلژیک با قرار گرفتن در رتبه سوم جام جهانی به بهترین کارنامه خود در تاریخ این رقابت ها معتبر دست یافت.

روبرتو مارتینز گفت: "رتبه سوم دستاورد بسیار بزرگی بود و بازیکنان تیم ملی بلژیک شایستگی رسیدن به این دستاورد را داشتند. پیش از جام صحبت های زیادی شنیده می شد که این بلژیک فقط بر استعداد بازیکنانش متکی است اما بازیکنانم نشان دادند که اینگونه نیست و آنها بازیکنانی جنگنده و پرتلاش هستند. تیم ملی بلژیک با کادر فنی بسیار خوب و بازیکنانش نمایش های خوبی در طول جام ارائه داد و هدف ما سربلند کردن هواداران بلژیک بود.

تورنمنت برای ما دشوار بود اما بعد از مدتی به دلیل خستگی تمرکز خود را از دست دادیم. انگلیس بهترین تیم جام روی ضربات ایستگاهی بود و ما باید با تمرکز برابر آنها حاضر می شدیم. شاید اگر روز خوب ما بود می توانستیم 4 یا 5 گل به حریف بزنیم زیرا موقعیت های خوبی داشتیم.

با تمرکز بالا موفق به ثبت کلین شیت شده و مجموعا در این تورنمنت در امر گلزنی موفق بودیم که این عملکرد و داشتن 10 گلزن در تاریخ جام جهانی در کنار فرانسه و ایتالیا گویای همه چیز است. بازیکنانم با این رکوردشکنی ها در تاریخ ماندگار شدند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487ewa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلژیک رکورد ایتالیا در جام‌جهانی 2006 را می شکند؟