تاریخ انتشار: 1397/04/24 23:30
جوکوویچ توانست اما مودریچ نتوانست !
کد خبر: 138624

سرنوشت متفاوت دو فوق ستاره ورزش کرواسی در یک شب!

درست در روز قهرمانی جوکوویچ در فینال تنیس ویمبلدون، تیم کرواسی به مقام نایب قهرمانی جام جهانی دست یافت.
سرنوشت متفاوت دو فوق ستاره ورزش کرواسی در یک شب!

نوواک جوکوویچ اسطوره صربستان در ورزش تنیس درست در حین برگزاری فینال جام جهانی با برتری مقابل اندرسون برای چهارمین بار جام قهرمانی تنیس ویمبلدون را بالای سر برد.

وی قبل از برگزاری فینال جام جهانی در صفحات مجازی برای راکیتیچ و مودریچ آرزوی موفقیت کرد و قهرمانی کرواسی در جام جهانی را آرزوی خود دانست. این کار جوکوویچ واکنش سیاستمداران صربستان را به همراه داشت. این کشور بین سال‌های 1991 تا 1995 به دلیل تجزیه یوگوسلاوی سابق با یکدیگر جنگ و درگیری داشتند و همواره از رابطه‌ی خوبی برخوردار نبودند.

اما در این دو دیدار، ستاره‌های آن منطقه از کره زمین دو روی سکه را تجربه کردند. جووکوویچ صرب با برتری برابر اندرسون بعد از 3 سال، چهارمین قهرمانی خود در این جام معتبر را جشن گرفت. آخرین قهرمانی این تنیسور به سال 2015 باز می‌گردد.

اما از سوی دیگر و در ورزشگاه لوژنیکی روسیه تیم ملی کرواسی به منظور کسب اولین قهرمانی جهان خود رو در روی فرانسه قرار گرفت. آن‌ها که امید زیادی برای افتخارآفرینی داشتند در نهایت با نتیجه سنگین 4-2 مقابل خروس‌ها شکست خوردند شب تاریکی را برای مردم کرواسی به خصوص لوکا مودریچ رقم زدند.

کاپیتان کروات‌ها بعد از اتمام مسابقات عنوان بهترین بازیکن جام را در کسب کرد اما حسرت زیادی را از عدم دستیابی به جام طلایی مسابقات تجربه نمود و شب تاریکی را پشت سر گذاشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gq9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راکیتیچ: دوست دارم مودریچ را در بارسا ببینم