تاریخ انتشار: 1395/06/07 10:45
کد خبر: 264983

8 ورزشکار کرمانشاهی در راه پارالمپیک ریو

رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از اعزام هشت ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات پارالمپیک ریو خبر داد

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،عزت الله پرنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: استان کرمانشاه به لحاظ تعداد ورزشکاران پارالمپیکی جزو سه استان برتر کشور است.

 

وی ادامه داد: از ایران یکصد و یازده ورزشکار به این دوره از مسابقات پارالمپیک اعزام می شوند که هشت نفر از آنها متعلق به استان کرمانشاه است.

 

پرنیان تصریح کرد: محمد خالوندی در رشته پرتاب نیزه، مهران نکویی مجد در رشته پرتاب وزنه، علی الفت نیا در رشته پرتاب طول و شهلا بهروزی راد در رشته قایقرانی به همراه مسلم اکبری، بهنام سهرابی، مسلم خزایی و جاسم بخشی در رشته فوتبال هفت نفره معلولین، اعضای کاروان هشت نفره کرمانشاه به این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته پارالمپیک، ورزشکاران کرمانشاه موفق به کسب یک مدال طلا توسط محمد خالوندی در رشته پرتاب نیزه و یک مدال برنز تیمی در رشته فوتبال هفت نفره شدند.

 

رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت: انتظار ما در این دوره از مسابقات پارالمپیک این است که ورزشکاران کرمانشاهی خوش بدرخشند، چرا که اغلب آنها شانس کسب مدال را دارند.

 

وی تاکید کرد: کمیته ملی المپیک ایران برای اعزام ورزشکاران پارالمپیکی شرایط سختی در نظر گرفته و تنها کسب سهمیه آنها را به این مسابقات اعزام نمی‌کند، بلکه باید در رنکینگ رشته خود جزو چهار نفر نخست دنیا باشند که بتوانند به این مسابقات اعزام شوند، لذا اغلب یکصد و یازده نفر اعزامی تیم ایران شانس کسب مدال را دارند.

 

پرنیان تصریح کرد: روز دهم شهریور ماه جاری ورزشکاران کرمانشاهی عازم مسابقات پارالمپیک ریو خواهند شد.

 

این مقام مسئول ورزشی در استان کرمانشاه گفت: مجتبی جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز به همراه این تیم عازم ریو خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaw6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان کمیته بین المللی المپیک برای بلاروس