تاریخ انتشار: 1396/04/14 17:36
از 15 تیر و برای حضور در مسابقات جهانی لندن؛
کد خبر: 198325

اردوی متصل به اعزام تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین آغاز می شود

ملی پوشان تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین برای حضور در آخرین مرحله ی تمرینات آماده سازی مسابقات جهانی فردا وارد تهران می شوند.
اردوی متصل به اعزام تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین آغاز می شود

تمرینات این ملی پوشان از 15 تا 21 تیر ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران زیر نظر بهمن رضایی، مربی و مدیر فنی تیم ملی برپاست و مصطفی بهرامی، هرمز راد صادقی نیا، رسول کیانی آذر و الهه شیعه به عنوان مربیان تیم ملی وی را همراهی می کنند.

علیاصغر جوانمردی( فارس)، مهران نکوییمجد، محمد خالوندی (کرمانشاه)، جواد حردانی، هاشمیه متقیان (خوزستان)، حامد امیری، سجاد محمدیان، محسن کائیدی، امان‌الهپاپی (لرستان)، سیامک صالح‌ فرج‌زاده، اسداله عظیمی (آذربایجانشرقی)، علیرضا مختاری، مهدی علیزاده (اصفهان)، علی محمد یاری(تهران)، محسن مجیدی (مرکزی)، عبداله حیدری، جلیل باقری (اردبیل)، سجاد نیکپرست(بوشهر)، سامان پاکباز (کهکیلویه و بویر احمد)،فاطمه منتظری(البرز)، ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند که در قالب تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

این تمرینات تا 21 تیر با سرپرستی احمد شکری برپاست و پس از آن کاروان کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی که تا 2 مرداد ماه در جریان است، عازم لندن خواهند  شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vk8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پدیده دو و میدانی در راه باکو

 کسب یک نقره و یک برنز توسط ثمری و قنبرزاده
پایان دور دوم رقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا؛