تاریخ انتشار: 1396/04/27 11:54
کد خبر: 195193

صادق زاده: امیدوارم سهمیه پارالمپیک 2020 را بگیرم

دارنده مدال برنز بازی‌های پارالمپیک ریو پس از کسب مقام دومی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور، گفت: امیدوارم که بتوانم در مسابقات جهانی مکزیک که سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو خواهد شد، علاوه بر کسب مدال طلا سهمیه پارالمپیک را نیز کسب کنم.
صادق زاده: امیدوارم سهمیه پارالمپیک 2020 را بگیرم

به گزارش فرتاک ورزشی،پس از کسب مقام دومی در رقابت‌های قهرمانی کشور، اظهار کرد: به دلیل آسیب‌دیدگی‌ که از ناحیه کتف و سرشانه دارم نتوانستم تمرینات خوبی را پشت سر بگذارم. البته بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو تمرینات خود را از ابتدای سال شروع کردم و تمام سعی ام بر این بود که بتوانم در مسابقات قهرمانی کشور مدال طلا بگیرم، اما متاسفانه آسیب‌دیدگی‌ سرشانه‌ام به حدی بود که در این رقابت‌ها نتوانستم موفق به کسب مدال طلا شوم.

وی ادامه‌ داد: با توجه به این که تا مسابقات جهانی مکزیک دو ماه زمان باقی‌ مانده است و ما از 17 مرداد ماه تا زمان اعزام به مدت 45 روز در اردوی آمادگی خواهیم بود، سعی دارم با انجام کار فیزیوتراپی و تمرینات خوبی که در این مدت انجام می دهم شرایط خود را به مدال طلا نزدیک کنم و رکورد خود را در مسابقات جهانی مکزیک ارتقا ببخشم. البته این بستگی به نظر سرمربی دارد که آیا من در ترکیب تیم اعزامی قرار بگیرم یا خیر، اما به‌ هر حال برنامه‌ریزی ام بر این است که بتوانم در مسابقات جهانی مکزیک رکورد خود را که در حال‌ حاضر 226 است ارتقا ببخشم و وزنه 238 کیلوگرمی را که در حال‌ حاضر رکورد دنیا است را جا به جا کنم.

صادق زاده درباره مسابقات قهرمانی کشور، خاطر نشان کرد: این مسابقات چون با نظارت IPC برگزار می‌شد در حد جهانی بود و تمام رکوردهایی که زده شد در رنکینگ جهانی ثبت شد بنابراین فرصت خوبی برای تمامی وزنه‌برداران بود تا بتوانند رکوردهای خود را در این مسابقات افزایش دهند. من امیدوارم که همان طور که در ریو به مدال برنز دست یافتم، در مسابقات جهانی نیز این مدال را بتوانم به مدال طلا تبدیل کنم.

وی ضمن تشکر از دکتر رواسی، رییس انجمن وزنه‌برداری و تمامی مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان ، گفت‌: این اولین بار بود که مسابقات قهرمانی کشور در حد بین‌المللی در کشور برگزار می‌شد و سطح مسابقات به حدی بالا بود که واقعا وزنه‌برداران خوبی در آن حضور داشتند. بدون شک رقابت‌های قهرمانی کشور استارت خوبی برای مسابقات آینده خواهد بود تا وزنه‌برداران بتوانند در مسابقات پیش رو عملکرد بهتری داشته باشند.

صادق زاده در پایان تاکید کرد : مسابقات جهانی مکزیک چون در آن سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو توزیع می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است و من سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را در مکزیک داشته باشم تا سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xaozq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید گورادیولا از ستاره جوان سیتیزن ها