تاریخ انتشار: 1396/09/27 19:04
کد خبر: 168766

اعلام حمایت رئیس هیئت تکواندو کرمانشاه از سیدمحمد پولادگر

اعلام حمایت رئیس هیئت تکواندو کرمانشاه از سیدمحمد پولادگر

وزارت ورزش و جوانان اسامی هفت نامزد نهایی انتخابات ریاست‌ فدراسیون تکواندو را  اعلام  کرد و از میان آنان نام سیدمحمد پولادگر می‌درخشد.

 مهدی همتی رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه گفت: مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو روز شنبه دوم دی 1396 راس ساعت 10صبح در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

وی گفت: دفتر معاونت توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اسامی نهایی هفت نامزد واجد شرایط برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو به ترتیب آقایان؛ مسعود امینی‌باغبادرانی، سیدمحمد پولادگر، سیروس رضایی‌لیماهی، علیرضا صیاد، لقمان کشاورز، مختار کلانتری و جمشید محمدی‌سهرابی اعلام کرد.

  رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه گفت: سیدمحمد پولادگر از سال ۷۹ تاکنون ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده دارد و انصافاً نگاه علمی به تکواندو داشته و دارد و از زمان ریاستش تا به امروز در فدراسیون تکواندو باعث تغییرات مثبت زیادی شده است.

همتی ادامه داد: سیدمحمد پولادگر تنها کاندیدایی است که از تجربه ارزشمندی نسبت به سایرین برخوردار است و توانسته در زمان ریاستش جایگاه تکواندو ایران را به جهانیان ثبات نماید و امروز اگر ایران به عنوان کشور شاخص و پرچم‌دار تکواندو در دنیا مطرح است بخش عمده‌ی این جایگاه جهانی مدیون زحمات شبانه روزی آقای پولادگر و کادر فدراسیون است.

وی افزود: تکواندو ایران وام‌دار سیدمحمد پولادگر است و این مرد به عنوان یکی از مردان بزرگ تاریخ تکواندو این مرز و بوم نقش مهمی در قهرمانی‌های هوگوپوشان ایران در دنیا برعهده داشته و خواهد داشت و بر این اساس اینجانب حمایت قاطع خود را از سیدمحمد پولادگر که مدیری دانا مدبر و سلیم‌النفس است را اعلام می‌کنم.

رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه گفت: سیدمحمد پولادگر تنها  گزینه این دوره از میان سایر کاندیدای احراز  پست ریاست فدراسیون می‌باشد که از توانایی مدیریتی بالاتری نسبت به سایرین برخوردار است و می‌تواند جایگاه تکواندو ایران برای چهار سال دیگر  در جهان تضمین نماید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rd8x6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از رفعتی تجلیل کرد
هیئت تکواندو استان کرمانشاه: