//
کدخبر: ۳۳۷۱۴۷ //
مرجانه گلچین

تصویری عجیب از مرجانه گلچین / مرجانه خانم هم سر رو گردنش رو بیرون انداخت + عکس خجالت آور

تصویری عجیب از مرجانه گلچین که باعث واکنش کاربران درفضای مجازی شده است.

تصویری عجیب از مرجانه گلچین / مرجانه خانم هم سر رو گردنش رو بیرون انداخت + عکس خجالت آور
به گزارش فرتاک نیوز،

مرجانه گلچین بازیگر معروف ایرانی می باشد که ظاهراً با این سن و سال از خیلی ها قرتی تره و برای درامد و تبلیغات استوری جالب منتشر کرد.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر با سابقه و حرفه ای و البته محبوب ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و همیشه هم خنده رو به لب مخاطبین آورده.

مرجانه گلچین اما چند سالی است که در قاب تلویزیون بسیار کم کار شده و خب این موضوع ناراحت کنندس که چنین هنرمندان خوبی دیگه بازی نکنن! اما به جاش تو قاب گوشی و اینستاگرام اونقدری فعال هستند که حاشیه ساز هم میشه. خانم مرجانه گلچین تو چند وقت اخیر با استایل و تیپ های نامتعارف و البته گشتن با خانم هایی مثل نعیمه نظام دوست آنقدر قرتی شده اند که گویی هنرمندان بعد از بازی برای نشان دادن خود از قصد دست به بعضی کارها میزنن!

مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین:

مرجانه دلدار گلچین (زادهٔ ۲ اسفند ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. مرجانه گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد.

پدرش افسر نظامی ارتش و اهل زنجان بود و مادرش  از توابع رشت  و خانه‌دار است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. خواهرش منیژه نام دارد که در زمینه موسیقی با هم همکاری می‌کنند. مرجانه گلچین در کودکی پدر پدر خود را از دست داده است. مرجانه گلچین برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.

مرجانه گلچین سال 61 توسط خواهرش برای بازی در سریال اخلاق در خانواده به غلامحسین لطفی معرفی شد. و بعد از آن تئاتر کودکان را کار کرد.

مرجانه گلچین

بازی در مجموعه تلویزیونی آینه عبرت باعث شهرت او شد. دهه 60 برای مرجانه گلچین سال پرکاری بود ولی مرجانه گلچین وقتی دید که تحصیلش در ایران به مشکل روبرو میشود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. به مدت 10 سال در کارش وقفه ای می افتد ولی بعد از بازگشت و بازی در سریال بزنگاه در سال 87 دوباره به شهرت میرسد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۱۴۷ //
ارسال نظر
 
  • بهروز

    ازسنت خجالت بکش مادر بزرگه

  • عاطفه

    بذار همه خودشون را عریان کنند بالاخره هم ه ما باید در حضور حضرت زهرا (س)و بالاتر در محضر خداوند حاضر شویم

  • ناشناس

    چی بگم.متاسفم.متاسف

  • کمند

    این خانمهاهمه عمل زیبایی انجام دادن ایشو نم مثل بقیه خانمهای ایرانی روی اروپاییها روسفیدکردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان