//
کدخبر: ۳۳۷۲۲۷ //
نرگس محمدی | علی اوجی

ویدئو لو رفته ازجشن عروسی نرگس محمدی و علی اوجی / ویدئو خصوصی

ویدئویی از مراسم عروسی نرگس محمدی و علی اوجی

ویدئو لو رفته ازجشن عروسی نرگس محمدی و علی اوجی / ویدئو خصوصی
به گزارش فرتاک نیوز،

فیلمی در فضای مجازی از مراسم عروسی نرگس محمدی منتشر شده است که نظر کابران را به خود جلب کرده است و حواشی زیادی در بر داشته است

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1362 در تهران است. نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی ازدواج کرد. نرگس محمدی با سریال ستایش معروف شد. نرگس محمدی کارشناسی پرستاری دارد. فیلمی از عروسی نرگس محمدی در فضای مجازی پخش شده است.

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد. علی اوجی بازیگر و تهیه کننده سینما و موسیقی است که  متولد 17 اسفند ماه 1356 در تهران می باشد و تاکنون در سریالهای نظیر پژمان و در حاشیه حضور داشته است . البته وی بیشتر در زمینه ی تهیه کننده گی و برگزار کننده گی برنامه های فرهنگی و هنری فعالیت دارد و دوستان سینمایی و موسیقایی زیادی نیز دارد.

نرگس محمدی | علی اوجی

نرگس محمدی که شهریور سال 95 مهمان دورهمی مهران مدیری بود با کمال صداقت در این برنامه گفت مدت هاست خواستگاری ندارم. چند ماه بعد در اردیبهشت 96 نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد. خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدی در منطقه سعادت آباد تهران رسانه ای شد. مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان