//
کدخبر: ۳۴۱۰۳۶ //
سحر قریشی | تتلو | امیر تتلو

حواشی سحر قریشی از ویدیویی که منتشر شده است

ویدئوی سحر قریشی از منزل امیر تتلو !!!

حواشی سحر قریشی از ویدیویی که منتشر شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ است . سحر قریشی بازیگرسینما و تلوزیون است. سحر قریشی حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد. سحر قریشی برای ایفای نقش یلدا در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی در فضای مجازی حواشی زیادی دارد.

به نقل از صفحه خبر فوری: سحر قریشی از ایران رفت؟ گفته می‌شود این تصاویر سحر قریشی در ویلای تتلو خواننده رپ است و وی برای همیشه به ترکیه رفته است! 

این روزها اخباری ضد و نقیضی در رابطه با این که سحر قریشی با امیر تتلو ارتباط دارد منتشر می شود به طوری که حتی گفته می شود او به خاطر تتلو به ترکیه سفر کرده است.

تصاویری هم در این رابطه منتشر شده که کمی ماجرا را پیچیده تر کرده است از سویی دیگر سحر قریشی نیز در گفت وگویی اعلام نموده: ای کاش می توانست از تتلو شکایت می کرد.

در هر حال حواشی سلبریتی ها تمامی ندارد و گاهی هم ناخواسته و بدون این که خطایی کرده باشند مورد تهمت قرار می گیرند 

تصویری هم که مشاهده میکنید گفته می شود سحر قریشی است که بعید می باشد این بازیگر باشد ولی در هر حال در فضای مجازی منتشر شده و امیر تتلو آن را بار گذاری کرده است

این ویدئو ساعاتی است که در فضای مجازی منتشر شده است. فرتاک نیوز صحت آن را تایید و یا رد نمیکند

WhatsApp Image 2022-02-14 at 8.36.34 PM

 

سحر قریشی عکسی از خودش در یک سالن زیبایی منتشر کرده که تغییر ظاهری او همه را شوکه کرده است

سحر+قریشی+

تغییر نگاه خانواده و دیگران به سحر قریشی

باید بگویم که نه تنها نگاه اعضای خانواده، بلکه نگاه همه نسبت به من تغییر کرده و توقعشان از من خیلی بالا رفته است؛ حتی در انتخاب نقش‌ها و کارهایی که بازی می‌کنم خیلی مرا نقد می‌کنند و چون شخصیت واقعی ام می‌شناسند زمانی‌که خبر حاشیه‌ای از من منتشر می‌شود چه در کار چه خارج از آن، واقعا مرا نقد می‌کنند؛ مثلا اینکه چرا فلان فیلم را بازی کردی که این بازخورد منفی را داشته باشد و برایت حاشیه‌سازی شود و البته در مورد کارهای خوب هم تشویق می‌کنند ولی بیشتر در مورد بدها صحبت می‌کنند.

امروز وقتی با خانواده‌ام بیرون می‌روم، مادرم دیگر نسبت به علاقه و واکنش مردم عادی رفتار می‌کند ولی گاهی اوقات خیلی کلافه و خسته می‌شود؛ مثلا زمانی که برای صرف شام به رستوران می‌رویم، آنقدر که من از جایم بلند می‌شوم تا با مردم عکس بیندازم یا جواب سلام و احوالپرسی آنها را بدهم، خانواده‌ام کلافه می‌شود؛ به همین خاطر ترجیحا زیاد با من بیرون نمی‌آیند یا مثلا زیاد نمی‌توانم به خانه اقوام بروم و معمولا تلفنی با آنها در ارتباط هستم. این قضیه برای خانواده خودم حل شده است ولی همچنان برای خاله و عمو و دایی و. . . جای سوال دارد.

عدم حضور سحر قریشی در مراسم خانوادگی!

متاسفانه چند وقت پیش عروسی پسرخاله‌ام بود و من نتوانستم به آن جشن بروم. در این نوع مجالس همیشه با لباس‌های پوشیده و ساده حاضر می‌شوم ولی با تمام این تفاسیر باز هم عکس می‌اندازند و کافی است این عکس در فضای مجازی منتشر شود که برای من مشکلات زیادی به همراه دارد. به همین خاطر ترجیح می‌دهم شرکت نکنم تا مسئله‌ای هم نداشته باشم.

خانواده‌ام این موضوع را درک کرده‌اند ولی برخی از اقوام با تمام توضیحاتی که به آنها از طرف خود و خانواده‌ام داده می‌شود قانع نمی‌شوند. متاسفانه نگاه برخی از افراد جامعه ما به قشر هنرمند یک نگاه منفی و بدبین است؛ اینکه ما خیلی ثروتمند هستیم و زندگی سالمی نداریم! من به همراه چند تن از دوستان به مکه مشرف شده و آنجا توسط برخی هموطنان خودم مورد فحاشی قرار گرفتیم. ما هم مانند بقیه افراد این جامعه برای پولی که دریافت می‌کنیم زحمت می‌کشیم.

برخی خیلی راحت به خودشان اجازه می‌دهند و بدترین حرف‌ها و تهمت‌ها را در فضای مجازی عنوان می‌کنند. این دوستان وقتی در شرایط ما قرار بگیرند مطمئن هستم که نمی‌توانند یک روز تحمل کنند، مصداق این است که آواز دهل شنیدن از دور خوش است. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۰۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان