//
کدخبر: ۳۴۲۶۶۳ //
سحر قریشی | تتلو | امیر تتلو

اولین آشپزی مشترک سحر قرشی و تتلو / دستپخت سحر خانم حرف نداره !!! + ویدئو لورفته

حاشیه جدید سحر قریشی و امیر تتلو !!!

اولین آشپزی مشترک سحر قرشی و تتلو / دستپخت سحر خانم حرف نداره !!! + ویدئو لورفته
به گزارش فرتاک نیوز،

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سالهای اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد

سحر قریشی هفته اخیر با انتشار ویدیویی خبر داد که در ترکیه به امیر تتلو پیوسته و پس از آن موضوع ازدواج این دو مطرح شد.

حالا هم او ویدیویی دیگر منتشر کرده و نشان داده است که مشغول کباب کردن بادمجان در حاشیه استخر لاکچری امیر تتلو است. تتلو هم از زاویه دیگر همین ویدئو را در یوتیوب منتشر کرد.

با این حال بعید به نظر می آید که سحر قریشی قصد بازگشت به ایران را داشته باشد.

هشدار، مواظب دام “سحر قریشی” و “تتلو” باشید!

این روزها که خبر ازدواج سحر قریشی و تتلو داغ است مراقب دام شبکه قمار باشید.

شبکه قمار، باز هم مثل قبل به کمک پاپاراتزی معروفش فعال شده و با کمک الگوی انتشار قطره‌چکانی اطلاعات درباره ارتباط جنجالی تتلو و سحر قریشی دنبال کننده‌ها را برای کسب اطلاعات از این حاشیه زرد تشنه نگه می‌دارد؛ در حالی که دنبال‌کننده‌های کنجکاو نمی‌دانند با هر کلیک به ادامه حیات چه شبکه مخربی کمک می‌کنند.

شبکه پر سر و صدای قمار بعد از دستگیری یکی از سرشاخه‌هایش معروف به میلاد حاتمی در ترکیه و انتقالش به ایران، اول ترکیه را ترک کرد و بعد هم تا مدت‌ها سکوت کرده بود تا موج اعتراض و تنفری که مردم از آن‌ها داشتند کمی فروکش کند؛ به این امید که مردم حواشی قبلی را فراموش کنند و سناریوی جدید بتواند دوباره آتش جنجال را روشن کند.

حالا شبکه قمار، باز هم مثل قبل به کمک پاپاراتزی معروفش فعال شده و با کمک الگوی انتشار قطره‌چکانی اطلاعات درباره ارتباط جنجالی تتلو و سحر قریشی دنبال کننده‌ها را برای کسب اطلاعات از این حاشیه زرد تشنه نگه می‌دارد؛ در حالی که دنبال‌کننده‌های کنجکاو نمی‌دانند با هر کلیک به ادامه حیات چه شبکه مخربی کمک می‌کنند.

سحر قریشی، بازیگری که از ابتدای ورود به دنیای بازیگری هر روز با یک حاشیه جدید خودش را در تیتر اخبار نگه داشته است، از ارتباط با بازیکن فوتبال تا نامزدی با یک خواننده و اظهار نظرهای جنجالیِ هر روزه، برند شخصی خودش را به حاشیه گره زده است.

با این حال با نگاهی به عملکرد شبکه قمار برای جذب در سال های اخیر می بینیم روابط ساختگی یکی از ترفندهای آن ها برای جذب مخاطب است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۶۶۳ //
ارسال نظر
 
  • مجید

    خداوکیلی سحر قریشی چطوری قیافه اینو می‌تونه تحمل کنه؟
    الله اعلم

  • ناشناس

    چه مسخره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان