//
کدخبر: ۳۴۳۶۰۲ //
سحر قریشی | ننه زبیده | مهران مدیری | دورهمی

ماجرای قهر سحرقریشی از برنامه دورهمی چه بود؟ پای یک زن در میان بود + ویدئو

سحر قریشی در برنامه دورهمی قهر کرد

ماجرای قهر سحرقریشی از برنامه دورهمی چه بود؟ پای یک زن در میان بود + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سالهای اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. سحر قریشی دو بار ازدواج کرده و هر دو بار جدا شده است. شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد.

بیوگرافی کامل سحر قریشی:

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

جنجال تصاویر

در سال ۱۳۹۸ در فضای مجازی تصاویری منتشر شد که نشان از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی فوتبالیست مشهور می‌داد.

سحر قریشی

در پی افزایش بازخوردها و گمان‌ها، هر دو طرف واکنش نشان داده و نسبت به انتشار این تصاویر ابراز تاسف کردند و رابطه خود را صرفاً دوستانه اعلام کردند.

دیدگاه دربارهٔ ورود زنان به ورزشگاه

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او در حالی چنین سخنانی را گفت که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود.

این نظر جنجالی موجب انتقادهای تند و گسترده‌ای از او به ویژه در فضای مجازی شد. قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز «امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها» دانست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان