تاریخ انتشار: 1396/10/11 15:01
کد خبر: 166741

یعقوبی و حسینی راهی چین می‌شوند

دو تکواندوکار دیگر ایران برای حضور در نخستین دوره مسابقات گرند اِسلم ۲۰۱۷ فردا (سه‌شنبه) راهی "ووشی" چین می‌شوند.
یعقوبی و حسینی راهی چین می‌شوند

نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان، در اوزان المپیکی به میزبانی شهر "ووشی" در چین پیگیری می‌شود و تیم ملی ایران نیز با هفت نماینده در این رقابت‌ها حاضر شده است که تا به این جای کار "زهرا پوراسماعیل" از گردونه رقابت‌ها کنار رفته است.

با تصمیمات فدراسیون جهامی تکواندو (WTF) این رقابت‌ها به صورت سری یا هفته‌ای انجام می‌شود که سری دوم آن ۱۶ دی‌ماه در اوزان ۶۸- کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود که بر همین اساس، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی نمایندگان اوزان ۶۸- کیلوگرم ایران ساعت ۱۸:۳۵ فردا (سه شنبه) ۱۲ دی تهران را به مقصد چین ترک می‌کنند.

هدایت ملی‌پوشان در بخش مردان بر عهده مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

به قهرمان این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و شش هزار برای مربی) و نفر سوم پنج هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

هفته یا سری سوم نخستین دوره رقابت‌های گرنداسلم تکواندو، در تاریخ ۲۳ دی ماه سال جاری در اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان به میزبانی چین  پیگیری می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbagn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوجوان کرمانشاهی گُل گاشت
در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان؛