تاریخ انتشار: 1396/11/06 00:43
کد خبر: 162945

نتایج روز دوم رقابت‌های قهرمانی کشور کاراته دختران مشخص شد

مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر امروز در اصفهان برگزار شد و نفرات برتر کاتا و کومیته مشخص شدند.
نتایج روز دوم رقابت‌های قهرمانی کشور کاراته دختران مشخص شد

دومین روز رقابتهای کاراته قهرمانی کشور دختران با انجام مسابقات رده سنی نوجوانان و با حضور 567 کاراته کا برگزار شد وتیم تهران با 2 طلا، 2 نقره مقام اول را کسب کرد. تیم کرمانشاه با یک طلا و یک نقره دوم شد و تیم اصفهان با یک طلا و 2 برنز در مکان سوم ایستاد.

در کاتای انفرادی، میلکا عزتی از تهران اول شد، سپیده امینی از تهران در مکان دوم ایستاد و فائزه رحیمی از خراسان رضوی و گلناز شاهزیدی از اصفهان سوم مشترک شدند. در این بخش 127 کاتارو شرکت داشتند.

در وزن 47-کیلوگرم، فاطمه صفری از تهران در رده نخست قرار گرفت. ستایش نادری از کرمانشاه دوم شد و الهه یخکشی از مازندران و حنانه سیفی از لرستان مشترکاً سوم شدند. در این وزن 152 کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن 54-کیلوگرم، اتوسا گلشاد نژاد از کرمانشاه عنوان اولی را بدست آورد. عسل حاجیان از مازندران دوم شد. شکیلا شجاعی از مازندران و مهسا اخشیح از گیلان سوم مشترک شدند. در این وزن 128 نفر حضور داشتند.

در وزن 54+ کیلوگرم، نازنین یوسفی فرد از اصفهان در جای نخست ایستاد. نسترن عابدی از تهران دوم شد. ریحانه نصرتی فرد از هرمزگان و مبینا طیاری از اصفهان سوم مشترک شدند. در این وزن 160 نفر با هم به مبارزه پرداختند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnyzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کسانی مدال نقره رقابت های کاراته‌ را کسب کرد