تاریخ انتشار: 1396/11/07 23:40
کد خبر: 162652

سامان حیدری دست به کار بزرگی زد

کاراته کای سنگین وزن تیم ملی کشورمان با برتری مقابل همه رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت تا تعداد نمایندگان ایران در دیدارهای نهایی به عدد دو برسد.
 سامان حیدری دست به کار بزرگی زد

 در ادامه این مسابقات که در پاریس جریان دارد سجاد گنج زاده با کسب ۵ پیروزی متوالی راهی مبارزه نهایی شد. وی کار خود را در وزن ۸۴+ کیلوگرم با برتری ۵ بر صفر مقابل «چی وانگ» از چین تایپه آغاز کرد و سپس «مورگان موس» از آفریقای جنوبی با نتیجه ۷ بر یک از پیش رو برداشت و در ادامه برابر «اسلوبودوان بتویچ» از صربستان با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست یافت.

 

نماینده کشورمان در یک چهارم نهایی صالح اباذری جوان با آتیه کشورمان را شکست داد و سپس «ایوان کلپیچ» از بوسنی با نتیجه ۴ بر یک از پیش رو برداشت و راهی مبارزه پایانی شد. اباذری پیش را شکست برابر گنج زاده، ۵ بر صفر «رائول سناتورلی» از ایتالیا، «مورنو شپارد» از هلند را با قانون «سنشو»  و «شرف اوچن» از مراکش را با نتیجه ۳ بر یک شکست داده بود.

اما سامان حیدری در همین وزن دست به کار بزرگی زد. وی ابتد «انیس ارکان» قهرمان عنوان دار ترکیه ای جهان را ۳ بر ۲ شکست داد و سپس «شاهین آتایف»، نایب قهرمان جهان از آذربایجان را ۳ بر ۳ و در قانون سنشو از پیش رو برداشت. وی در مبارزه سوم برابر «فرانکلین مینا» از اکوادور با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

 

هادی عرب چهارمین سنگین وزن تیم کشورمان روی تاتامی پاریس، بعد از برتری ۵ بر یک برابر «هرولین نیشوجی» از کوزوو و ۳ بر صفر مقابل «ماروئانه ازار» از تونس، ۲ بر صفر نتیجه را به «الیاس کروز» از فرانسه واگذار کرد.

در همین وزن مهدی عاشوریکار خود را با پیروزی ۵ بر ۴ مقابل «یاروسلاو هورنا» از اوکراین آغاز کرد و سپس «فدل بوساگ» از فرانسه را  ۷ بر یک شکست داد و در ادامه «طارق حمدی» نایب قهرمان امیدهای جهان از عربستان را با نتیجه ۱۲ بر ۵ از پی رو برداشت و با قبول شکست برابر «مهدی فلالی» دیگر فرانسوی این وزن از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

 

حمیده عباسعلی سرگروه تیم ملی بانوان کشورمان در وزن ۶۸+ کیلوگرم ابتدا ۳ بر یک برابر «سروس مینگل» از آمریکا صاحب پیروزی شد و سپس دو بریک نتیجه را به «ناجه ابراهیم» از فرانسه واگذار کرد. محدثه آقایی در همین وزن همان دور نخست ۳ بر یک برابر «گوآدولوپه کوئینتال» از مکزیک بازنده تاتامی را ترک کرد. با شکست این رقیب مکزیکی در مبارزه سوم، آقایی از دور رقابتها کنار رفت.

این دوره از مسابقات در پاریس جریان دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mpd7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گنج‌زاده طلای پاریس را هم صید کرد