تاریخ انتشار: 1397/01/09 16:10
کد خبر: 154319

ایران قهرمان مسابقات پاراتکواندوی آفریقا شد

تیم تکواندوی معلولان ایران به مقام نخست رقابت‌های قهرمانی آفریقا در بخش مردان دست یافت.
ایران قهرمان مسابقات پاراتکواندوی آفریقا شد

و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، تیم ملی پاراتکواندو کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی آفریقا شرکت کرده بود با کسب 4 مدال رنگارنگ و عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها از صبح روز چهارشنبه، 8 فروردین ماه آغاز شد و به مدت یک روز ادامه داشت و در پایان تیم ملی کشورمان به 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت و در بخش مردان قهرمان این رقابت‌ها شد.

سعید صادقیان پور در کلاس K42 به مدال طلا، احمد نریمانی در کلاس K42 به مدال طلا، محمدرضا شعبانی در کلاس K42 به مدال نقره و اصغر عزیزی در کلاس K44 به مدال برنز رسیدند.

تیم ملی پاراتکواندو ایران با ترکیب سعید صادقیان‌پور، احمد نریمانی، محمد رضا شعبانی، اصغرعزیزی و محمود جعفرزاده در این مسابقات شرکت کرد. پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی هدایت تیم را بر عهده داشتند و مسعود لشگری نیز سرپرست تیم اعزامی بود.

رقابت‌های قهرمانی آفریقا برای شرکت کنندگان این قاره امتیاز 40 و برای سایر شرکت کنندگان از قاره های دیگر دارای امتیاز 20 بود.

این مسابقات به مدت یک روز به میزبانی مراکش و در شهر آگادیر با حضور 24 کشور برگزار شد و تیم ملی کشورمان شنبه، 11 فروردین ماه به میهن بازمی‌گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnzeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ایران قهرمان رقابت های پاراتکواندوی آیواز پرتغال شد

 رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی جهان به پایان رسید
با کسب مقام چهارم توسط نمایندگان ایران؛