تاریخ انتشار: 1397/01/23 22:55
کد خبر: 152359

نوجوانان تکواندو کار ایرانی قهرمان جهان شدند

تیم تکواندو نوجوانان ایران با کسب ۶ طلا ویک برنز در فاصله یک روز به پایان دوازدهمین دوره رقابتهای نوجوانان جهان، عنوان قهرمانی این رقابتها را به خود اختصاص داد.
نوجوانان تکواندو کار ایرانی قهرمان جهان شدند

تیم تکواندو نوجوانان ایران در روز چهارم از رقابتهای قهرمانی جهان با کسب دو طلای دیگر، در مجموع با شش طلا و یک برنز عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد. این دومین عنوان قهرمان نوجوانان ایران در طول دوازده دوره این رقابتها می باشد.

نوجوانان ایران که تا پایان روز سوم با ۴ طلا، یک برنز و ۶۳ امتیاز در صدر جدول توزیع مدالها قرار داشت، امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه در روز چهارم این رقابتها توسط محمد مهدی عمادی و علی اشکوریان دو طلای دیگر کسب کرد تا قهرمانی خود را در فاصله یک روز به پایان این مسابقات قطعی کند.

پیش از این در سه روز نخست این مسابقات حامد اصغری، حسین لطفی، امیر ولی پور و امیرسینا بختیاری موفق به کسب چهار مدال طلا شده و عرفان مرادی هم یک نشان برنز کسب کرده بودند که در روز پایان محمد مهدی میرعمادی و علی اشکوریان دو طلای دیگر به داشته های تیم کشورمان افزودند. با گذشت چهار روز از آغاز این مسابقات هشت عضو تیم نوجوانان ایران مسابقات خود را به پایان رساندند که تنها محمد رستم نژاد از دست یابی به مدال بازمانده است.

نوجوانان ایران اولین بار در هشتمین دوره رقابتهای نوجوانان جهان در «تیخوانا»ی مکزیک و سال ۲۰۱۰ با سه طلا، یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کرده بود. در نهمین دوره این مسابقات سال ۲۰۱۲ تیم ایران با دو طلا و دو نقره در «شرم الاشیخ» مصر نایب قهرمان شد و در دهمین دوره این مسابقات سال ۲۰۱۴ در چین تایپه و یازدهمین دوره سال ۲۰۱۶ در کانادا تیم ایران با یک طلا، یک نقره و یک برنز در جای چهارم ایستاده بود.

این دوره از مسابقات فردا جمعه ۲۴ فروردین ماه و با برگزاری مسابقات اوزان نهم و نهم به پایان خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k865x

آخرین اخبار