تاریخ انتشار: 1395/04/21 10:47
کد خبر: 274578

میراسماعیلی:فکر می‌کنم در طول این چند سال کاری که از دست ما برمی‌آمد انجام شد.

امیدوارم در المپیک بدرخشم و تاریخ‌ساز شوم و این طلسم بی‌مدالی در المپیک شکسته شود.
میراسماعیلی:فکر می‌کنم در طول این چند سال کاری که از دست ما برمی‌آمد انجام شد.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ آرش میراسماعیلی: بچه‌های تیم ملی جودو تقریبا دو سال است که در کوران رقابت‌های کسب سهمیه المپیک حضور دارند و سختی‌‌های زیادی را کشیده‌اند. البته در این مسیر مربیان زیادی در کنار آنها حضور داشتند و زحمات زیادی نیز کشیدند. کسب سهمیه جودوکاران بعد از مسابقات آسیایی به نوعی قطعی شده بود.

وی در ادامه افزود: مسئولان فدراسیون یک تدارکات خوبی را برای آمادگی آنها در نظر گرفتند. اعزام به مسابقات قزاقستان و آذربایجان در دستور کار قرار گرفت و حضور در اردوهای بین‌المللی آنتالیا، بلاروس و اسپانیا از دیگر برنامه‌هایی بود که فدراسیون برای تیم ملی جودو در نظر گرفته بود تا آنها به سطح آمادگی برسند.

نایب‌رئیس فدراسیون جودو در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: جودوکاران کشورمان به دلیل نداشتن حریف تمرینی نمی‌توانستند در اینجا به آمادگی لازم برسند و به همین دلیل آنها به این رویدادها اعزام شدند تا به آمادگی خوبی برسند. در حال حاضر به دلیل نزدیک بودن زمان آغاز المپیک برزیل اکثر کشورها ریسک نمی‌کنند که نمایندگان خود را برای حضور در مسابقات گرنداسلم راهی روسیه کنند به همین دلیل تیم ملی کشورمان نیز راهی روسیه نخواهد شد.

وی در ادامه، عنوان کرد: قطعا مسابقات روسیه به دلیل عدم حضور بزرگان جودو از لحاظ کیفی نمی‌تواند ایده‌آل باشد. قطعا کشورها نفرات دوم و سوم خود را راهی این مسابقات خواهند کرد. این اعزام یک ریسک بزرگی بود و امکان داشت ملی‌پوشان ما آسیب ببینند. این چند هفته به آغاز المپیک احتمال مصدومیت برای آنها وجود داشت و به همین دلیل این اعزام لغو شد. قطعا در این چند هفته باقیمانده ملی‌پوشان در ایران تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد و با تصمیم کادر فنی فشار تمرینات کمتر می شود.

میراسماعیلی در ادامه تمرینات خود، عنوان کرد: با پیگیری‌های مسئولان فدراسیون جودوکاران از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان حمایت شدند و حقوق و پاداش آنها پرداخت شده است. خوشحالیم از اینکه مسئولان ورزش با فدراسیون همکاری‌های لازم را داشتند هر چند که این روال باید طی می‌شد. به نظرم ملی‌پوشان ما حق‌شان بیشتر از این‌ها است.

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت: فکر می‌کنم در طول این چند سال کاری که از دست ما برمی‌آمد انجام شد. امیدوارم ملی‌پوشان با غیرت مثال‌زدنی که دارند در المپیک خوب ظاهر شوند و نتیجه خوبی را کسب کنند. ما بی‌شانس هم نیستیم و بچه‌ها می‌توانند حتی به مدال هم برسند. آنها در طول این سال‌ها با شکست قهرمانان المپیک نشان دادند که توانایی زیادی دارند. امیدوارم در المپیک بدرخشم و تاریخ‌ساز شوم و این طلسم بی‌مدالی در المپیک شکسته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bor68

آخرین اخبار