تاریخ انتشار: 1397/06/22 22:52
کد خبر: 130480

لیگ جهانی کاراته- برلین|نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

قرعه کشی مرحله ششم رقابتهای لیگ جهانی کاراته در آلمان انجام شد و طی آن نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.
لیگ جهانی کاراته- برلین|نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

قرعه کشی مرحله ششم رقابتهای لیگ جهانی کاراته در آلمان انجام شد و طی آن نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات فردا جمعه با حضور  ۷۶۳ کاراته کا از ۷۲ کشور در برلین آغاز می شود. بر همین اساس ۱۲ کاراته کای ایرانی حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

در بخش بانوان و در وزن ۵۵- کیلوگرم طراوت خاکسار با «امیلی توی» از فرانسه پیکار می کند و در صورت پیروزی به دیدار برنده مبارزه انگلیس و ایرلند می رود. حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم دور نخست به دیدار «سوآن وو ژن» از چین تایپه می رود و در صورت برتری با برنده صربستان و مجارستان مبارزه می کند.

در بخش مردان و در وزن ۶۰- کیلوگرم امیر مهدی زاده پس از یک دور استراحت به مصافبرنده مقدونیه و ایتالیا می رود. مجید حسن نیا دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدا به مصاف«آندراس کیز»از مجازستان می رود در صورت برنده شدن با «آرای صمدان» از ترکیه پیکار می کند .

سعید احمدی در وزن ۶۷- کیلوگرم در اولین مبارزه«رافیض حسنوف»از آذربایجان را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده گواتمالا و مونتنگرو مبارزه خواهد کرد. هامون درفشی پور دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدا «فرانچسکو د اونفریو» از ایتالیا را پیش رو دارد و صورت پیروزی با برنده مجارستان و کرواسی دیدار خواهد کرد.

بهمن عسکری در وزن ۷۵- کیلوگرم دور اول استراحت دارد سپس با برنده قزاقستان و اسلواکی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح اله پورشیب «ایلیا گرانوسوف»از روسیه را در اولین مبارزه پیش رو دارد ‌و در صورت کسب پیروزی با برنده پرتغال و آرژانتین دیدار می کند. مهدی خدابخشی دیگر نماینده ایران در این وزن با «ویکتور توسکی» از مقدونیه پیکار می کند و در صورت پیروزی به دیدار برنده ژاپن و ترکیه می رود.

در وزن ۸۶+ کیلوگرم سجاد گنج زاده دور اول استراحت دارد و دور دوم به مصاف کاراته کای پیروز مبارزه  آمریکا و الجزایر خواهد رفت.سامان حیدری دیگر نماینده کشورمان در این وزن «ادین ساریچ» از بوسنی و هرزگوین را پیش رو دارد در صورت برتری با برنده اسپانیا و اوکراین مبارزه می کند.

در این رقابته کاراته ماها به مدت سه روز پیکار خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exdv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام نور نماینده باشگاه های کاراته کشور در لیگ جهانی کاراته شد