تاریخ انتشار: 1397/08/02 13:00
کد خبر: 124945

برنامه مسابقات هفته سوم تا پنجم لیگ برتر تکواندو اعلام شد

دیدارهای هفته سوم تا پنجم از دور رفت لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» روز شنبه با پیگیری ۱۲ دیدار در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.
 برنامه مسابقات هفته سوم تا پنجم لیگ برتر تکواندو اعلام شد

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته سوم تا پنجم از دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» "یادواره پانصد شهید تکواندو" روز شنبه – 5 مهرماه با حضور 8 تیم در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، ملوان نداجا و صنعت مس کرمان حضور دارند.

براساس برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، در دیدار نخست هفته سوم تیم لوازم خانگی کن با صنعت مس کرمان مبارزه می‌کند و پس از آن هوگوپوشان شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی که هر دو از مدعیان قهرمانی هستند به مصاف یکدیگر می‌روند. در سومین پیکار تعاونی انقلاب شهریار شرکت پالایش نفت آبادان برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و در آخرین مبارزه این هفته نیز ملوان نداجا و پاس قوامین رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

برنامه رقابت‌ها به شرح ذیل است:

هفته چهارم//

تیم لوازم خانگی کن - تیم ملوان نداجا

تیم شهرداری ورامین – تیم شرکت پالایش نفت آبادان

تیم دانشگاه آزاداسلامی – تیم پاس قوامین

تیم تعاونی انقلاب شهریار – تیم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

هفته پنجم//

تیم لوازم خانگی کن – تیم تعاونی انقلاب شهریار

شهرداری ورامین – تیم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

تیم دانشگاه آزاداسلامی – تیم ملوان نداجا

تیم پاس قوامین – تیم شرکت پالایش نفت آبادان

گفتنی است؛ در پایان هفته دوم این مسابقات، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 6 امتیاز و تفاضل 10 صدرنشین شد، هوگوپوشان لوازم خانگی کن با کسب 6 امتیاز و تفاضل 10 رده دوم را به خود اختصاص دادند و تیم شهرداری ورامین نیز با کسب 6 امتیاز و تفاضل 6 در جایگاه سوم قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xp7dq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نماینده تکواندو استان مازندران در هفته نخست لیگ برتر
اختصاصی/