تاریخ انتشار: 1397/09/02 01:04
کد خبر: 120693

میزبان مسابقات قهرمانی جهان و پاراتکواندو جهانی 2021 انتخاب شد

جلسه فوق‌العاده شورای فدراسیون جهانی روز گذشته (چهارشنبه - 30 آبان‌ماه) در امارات برگزار و "ووشی" چین به عنوان میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان و رقابت‌های پاراتکواندو جهانی انتخاب شد.
 میزبان مسابقات قهرمانی جهان و پاراتکواندو جهانی 2021 انتخاب شد

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، همزمان با فینال مسابقات گرندپری 2018، جلسه فوق العاده شورای فدراسیون جهانی روز گذشته (چهارنشبه - 30 آبان‌ماه) در هتل "نواتل" فجیره برگزار و "ووشی" چین به عنوان میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان و رقابت‌های پاراتکواندو جهانی انتخاب گردید.

ابتدا دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی از امارات به دلیل حمایت‌هایش تشکر نمود و خاطر نشان کرد که اکنون چهل و پنجمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو می‌باشد؛ مسئولین فدراسیون جهانی و تیم نمایش این فدراسیون نیز به "پیون یانگ" کره شمالی دعوت شدند و مذاکراتی در خصوص یک‌پارچگی فدراسیون جهانی و فدراسیون بین‌المللی تکواندو صورت گرفت.

همچنین در ادامه اعلام شد که سال 2019، بیست و پنجمین سالگرد عضویت رسمی تکواندو به عنوان یکی رشته‌های المپیکی می‌باشد و فدراسیون جهانی و فدراسیون بین المللی تکواندو قصد دارند تا نمایش مشترکی را در اروپا برگزار نمایند.

"جووانی دی کلا" رییس کمیته پایداری فدراسیون نیز درباره چگونگی انطباق فدراسیون جهانی با اهداف کمیته بین‌المللی المپیک صحبت کرده و از موارد صلح آمیز، عدم تبعیض در جنسیت، یکپارچگی اجتماعی صورت گرفته توسط فدراسیون جهانی به عنوان معیار مورد مذکور نام برد.

"نادینه داوانی" رییس کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی نیز در خصوص چگونگی دسترسی و استفاده از مزایای کمیته بین‎المللی المپیک در راستای صیانت از ورزشکاران مواردی را مطرح کرد.

همچنین در خصوص گسترش ارزش برند و توسعه تکواندو از طریق بازی‎های کامپیوتری، تفاهم نامه مربوط به امور پناهندگان با اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون جهانی هندبال، بدمینتون و درباره ورود این ورزش‌ها در بنیاد بشردوستانه تکواندو در کمپ پناهندگان واقع در اردن مباحثی انجام شد.

در این جلسه نیز اعلام شد، پروژه‌هایی مربوط به بنیاد بشردوستانه تکواندو با همکاری کمیته المپیک نیجر در این کشور به مدت ۶ ماه راه اندازی شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgw6z

آخرین اخبار