تاریخ انتشار: 1398/10/13 01:56
کد خبر: 75945

اوجاقی: مطمئنم ورزش ایران با حضور علی‌نژاد پیشرفت می‌کند/ پیش‌بینی قهرمان ووشو بسیار سخت است

سرمربی تیم ووشو پارس جنوبی گفت: مطمئنم ورزش ایران به واسطه حضور علی‌نژاد حتما پیشرفت‌های زیادی خواهد کرد.
 اوجاقی: مطمئنم ورزش ایران با حضور علی‌نژاد پیشرفت می‌کند/ پیش‌بینی قهرمان ووشو بسیار سخت است

حسین اوجاقی در خصوص شرایط تیم پارس‌جنوبی در لیگ برتر ووشو اظهار داشت: لیگ با قدرت و حرارت خاصی برگزار می‌شود. پارس جنوبی نیز در گروه خود با اقتدار صدرنشین و در تمامی دیدارها با اقتدار پیروز شده است. قطعا با این شرایط به عنوان سرگروه به دور نیمه‌نهایی صعود خواهیم کرد و احتمالا با پاس دیدار می‌کنیم و در صورت پیروزی در دیدار نهایی حریف دانشگاه آزاد خواهیم شد.

وی در خصوص شانس بالای این تیم برای پیروزی مقابل پاس، قهرمان دوره گذشته مسابقات گفت: پاس تیم منسجمی است که از طرف فرمانده نیروی انتظامی حمایت می‌شود. این تیم تمرینات بسیار زیادی انجام می‌دهد و وضعیت خوبی دارد و بین مسئولان، بازیکنان و کادرفنی این تیم اتحاد و همدلی خوبی دیده می‌شود. در کنار پاس، تیم دانشگاه آزاد نیز امسال با قدرت خوبی در مسابقات حاضر شده و مربیان این تیم از مربیان تیم ملی هستند. کیوان شیرآقایی مربی تیم جوانان و علی دهقان در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان حضور دارد.

سرمربی تیم ووشو پارس جنوبی در خصوص شانس این تیمبرای قهرمانی عنوان کرد: واقعا نمی‌توان قهرمان مسابقات را مانند سال گذشته پیش‌بینی کرد. در فصل گذشته در یک دیدار  با یک اختلاف مغلوب پاس ناجا شدیم و در دیدار دوم به تساوی رسیدیم. به قهرمانی امیدوار هستیم، اما کار بسیار سختی داریم.

اوجاقی در خصوص حضور چهره‌های جدید در مسابقات لیگ عنوان کرد: واقعا نفراتی که در لیگ حضور دارند از جان و دل بازی می‌کنند. این نفرات تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا در ابتدا باعث پیروزی باشگاه و در ادامه برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده شوند. برخی بازیکنان جوان و جدید در قالب تیم‌ها حضور دارند که تلاش می‌کنند با عملکرد خود در رقابت‌های لیگ برتر بهتر دیده شوند.

وی در خصوص عدم حضور محسن محمدسیفی در رقابت‌های لیگ ووشو گفت: سیفی در تیم پارس‌جنوبی حضور دارد، اما تا به حال به او مانند یوسف صبری استراحت دادیم. محسن نیاز به استراحت داشت و خودش نیز این خواهان این موضوع بود. اگر بتوانیم برای فینال از او استفاده کنیم خیلی خوب است، اما اگر این شرایط پیش نیاید به خواست او احترام می‌گذاریم تا با یک استراحت مناسب برای جام جهانی، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی دوره آینده ریکاوری داشته باشد.

سرمربی تیم ملی ووشو در خصوص برتری معین تقوی در مسابقات سلطان رینگ چین گفت: تقوی ورزشکار پرقدرت، تکنیکی و باتجربه‌ای است. او در مسابقات سلطان رینگ شرکت کرد و  تنها برنده ایرانی مسابقات بود و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. پیروزی تقوی به عنوان یک ایرانی در رقابت‌های سطح بالا باعث افتخار است. بعد از صحبت با تقوی عنوان کرد چند پیشنهاد از باشگاه‌های چینی دارد تا در طول سال چند مسابقه برای آنها انجام دهد.

اوجاقی در خصوص بازگشت تقوی به تیم ملی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت گفت: راه رسیدن به اردوهای تیم ملی فقط مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است که او شرکت نکرده و به همین دلیل در مسابقات قهرمانی آسیا حضور نخواهد داشت. تقوی راه خود را پیدا کرده و در مسابقات برون مرزی به عنوان لژیونر شرکت می‌کند و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم ملی ووشو در خصوص انتخاب مهدی علی‌نژاد به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: علی‌نژاد به خاطر لیاقت خود به این عنوان انتخاب شد. او در 13 سال مدیریت باثبات،  پله به پله شرایط پیشرفت ووشو تا کسب عنوان قهرمانی جهان را فراهم کرد. موفقیت‌های خود را مدیون مدیریت علی‌نژاد هستیم که از تیم ملی حمایت و تصمیمات درست و منطقی اتخاذ کرد. او در این سال‌ها تمام وقت و زندگی خود را روی وشو گذاشته بود و حالا مطمئنم ورزش ایران به واسطه حضور علی‌نژاد حتما پیشرفت‌های زیادی خواهد کرد. قطعا نارضایتی‌هایی در جامعه ورزش وجود دارد که با حضور علی‌نژاد حل خواهد شد و حس بهتری در ورزش قهرمانی شکل خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xln5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ رقابت سخت جمی‌ها با نارنجی پوشان سخت کوش
پارس‌جنوبی-سایپا؛