//
کدخبر: ۲۴۹۲۲۲ //

باخت موسوی مقابل بوکسور چینی/ شانس کم شاهین برای کسب سهمیه

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم ایران، با باخت در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات انتخابی المپیک آسیا، از کسب سهمیه بازماند.

باخت موسوی مقابل بوکسور چینی/ شانس کم شاهین برای کسب سهمیه
به گزارش فرتاک نیوز،

امشب (یک‌شنبه) ۱۸ اسفند ماه ۱۳۹۸ در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک قاره آسیا به میزبانی اردن، سید شاهین موسوی بوکسور میان وزن تیم ملی ایران، در حالی که می‌توانست با شکست دادن حریف خود سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند، با رای داوران بازنده رینگ اعلام شد.

در مبارزه مرحله یک چهارم نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم، شاهین موسوی مقابل "توهتا" از چین به روی رینگ رفت و در حالی که راند نخست را با برد پشت سر گذاشت، در دو راند بعدی با رای داوران بازنده اعلام شد. این رای داوران در حالی بود که موسوی در راند پایانی کاملا از حریف خود برتر بود و می‌توانست بوکسور پیروز رینگ معرفی شود.

به این ترتیب بوکسور میان وزن تیم ملی ایران، برای اینکه بتواند در جدول شانس مجدد برای کسب سهمیه تلاش کند، باید امیدوار باشد که بوکسور چینی با شکست دادن حریف قزاق خود در نیمه‌نهایی، به فینال وزن ۷۵ کیلوگرم برسد. در غیر این صورت موسوی شانس کسب سهیه المپیک را از دست خواهد داد.

پیش از این و در مبارزات نوبت صبح امروز، طوفان شریفی بوکسور وزن ۹۱ کیلوگرم ایران، در حالی که مبارزه قابل قبولی را برابر "سنجر تورسونوف" نایب قهرمان آسیا از ازبکستان به نمایش گذاشت، نهایتا با رای داوران بازنده اعلام شد تا در یک قدمی سهمیه المپیک توکیو، دست خالی از رینگ پایین بیاید. شریفی پیش از این "هان ژائه" بوکسور چینی را شکست داده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان